„Да открием таланта“ и тенденциите в наемането на управленски кадри с Антал България 
27.04.2015 09:00;
24 часа онлайн
Отличена с първа награда в категорията „Най–добра международна компания за подбор на персонал“ на „Global Recruiter Awards“ за 2013 г. (водещо събитие в сферата на услугите за подбор), Антал Интернешънал представя какво стои зад новата ѝ корпоративна идентичност.
Новото лого - преплетени пръстени и изгряващо слънце, символизира партньорство, глобален обхват и предприемачески дух. Няма случайност в тази символика, компанията запазва ангажираността си да работи в тясно сътрудничество със своите клиенти, кандидати и партньори в отговор на техните бизнес нужди. Новото мото – „5 Континента, 1 Визия – Да Открием Таланта“ отразява характера на международния бизнес модел на Антал. Доказателство за това е и признанието, което получава през 2013г. на „Global Recruiter Industry Awards 2013“, благодарение на добрите и успешни методи на сътрудничество между 130-те офиса в световен мащаб.
„Новият уебсайт и новата идентичност на Антал са ключови елементи от нашата стратегическа визия за растеж и развитие“ – казва Тони Гудуин, основател и главен изпълнителен директор на компанията.
Новият сайт приветства посетителите „където и да са те“, независимо от мобилното устройство. Дизайнът е забележително подобрен с опростена навигация и нови функции, като търсене на обява и гео-маркиране. Регистрираните потребители, които търсят работа, вече могат да запазят като „любими“ обявите, към които проявяват интерес, и да се свържат със специалиста по подбор само чрез един клик на мишката. Бизнес партньорите и лицата, вземащи решения, сега се радват на бързо и лесно търсене на най-близо разположения консултант от Антал, чрез разпределени по индустрии страници, директно свързващи ги със съответния офис.
Преди дни Антал разкри и резултатите от 17-то поред глобално проучване на тенденциите в наемането и освобождаването на кадри, проведено сред повече от 9000 организации в 40 ключови страни.
Делът на организациите, които наемат управленски кадри в България се е повишил до 60% в началото на 2015г. Междувременно, процентът на компаниите, които съкращават отделите си, също не е за подценяване – той е с 2% по-висок, спрямо септември 2014г. Място за притеснения няма, тъй като Автомобилният сектор и Информационните Технологии компенсират с висок дял на наемащи компании от бранша. В следващото тримесечие 42% от организациите на автомобилната индустрия се очаква да разрастват своята дейност и да търсят специалисти на високо професионално ниво. Едва 10% от IТ компаниите плануват да свиват отделите си. Проучването разкрива значително търсене на високо специализирани инженери и специалисти по логистика. В сектора на човешките ресурси, маркетинга и продажбите, процентът на наемащите остава стабилен за началото на 2015 г. и колебания не се предвиждат за следващото тримесечие.
„Да открием таланта“ – Заедно!
За контакт: bulgaria@antal.com, тел. 02 952 3660
-
Засилва се натискът срещу привържениците на Навални преди предстоящите демонстрации
-
Надпреварата за разработване на дигитален ваксинационен паспорт за COVID-19
-
Украинското разузнаване: Путин има здравословни проблеми, предава властта
-
Наказват над 20 френски полицаи за "Макарена" парти в разгара на пандемията (Видео)
-
Зимните спортове и дестинации по време на пандемия
-
"168 часа": Бил ли е Филип Киркоров на парти с Путин в "двореца на Путин"
-
Алекс Сърчаджиева е дъщеря на зам.-министъра на здравеопазването в "Откраднат живот"
-
Кирил Вълчев: БТА става безплатна, внасям промяна в закона още другата седмица
-
"Юнайтед груп" постигна споразумение да придобие "Телеграф" и "Монитор"
-
Кирил Вълчев или Ивайло Данаилов – депутатите избират днес шеф на БТА
-
Илия Дафов сменя Миляна Велева като директор на новините в Нова
-
Кои са 8-те участници в "Като две капки вода" (Снимки)
-
Прогнози 2021: Новият тренд – глобални компании обръщат поглед към Източна Европа
-
Любомир Аламанов, Николай Неделчев и Максим Бехар ще следят за етиката на пиарите
-
Прогнози 2021: Отпадат агенции не защото не стават, а заради проектите си с хора
-
Прогнози 2021: Рекламите не са спрели, защото индустрията има уроците от първата вълна
-
Прогнози 2021: Само рекламите в дигиталните медии ще отчетат може би повишение от 4%
-
Прогнози 2021: Сигналът, че облаците се разпръсват, ще дойде от банковия сектор