“Лидл” учи деца на здравословно хранене
17.05.2016 23:03; 24 часаОфициалният старт на първия проект на “Лидл България” за здравословно хранене на децата бе даден в СОУ “Св. Климент Охридски” в Троян. Целта на “Кулинарно междучасие - Манджицу” е да създаде правилни хранителни навици в ранна детска възраст. Проектът, който съчетава образователна и кулинарна насоченост, е за ученици от 1-и до 4-и клас.
Kулинарният урок е в рамките на 60 минути, по време на който децата се срещат с утвърден кулинарен специалист и научават любопитни факти за хранителните елементи и продукти, като им дава и съвети за здравословно хранене. По време на урока децата имат и възможността да приготвят сами здравословна храна с помощта на професионални готвачи, като съчетават и затвърждават придобитите знания с практически умения. С „Манджицу“ децата преоткриват омлета като добавят в него спанак или цвекло, правят вкусни плодови близалки с ядки и сами приготвят сурови бонбони.
За допълнително запазване на интереса на децата е разработено и мобилно приложение "Манджицу", достъпно за сваляне в Google Play и App Store, което под формата на игра дава полезна информация за различните хранителни елементи, ползите от тях и съвети за правилно хранене.
-
Антон Хекимян се разплака в последния сутрешен блок, който води
-
“Последният печели” по БНТ може да спре след скандал заради антисемитски думи (Обзор)
-
Заради антисемитски цитат БНТ може да спре играта "Последният печели"
-
Клеймят Александър Кадиев, че иронично предлага “кърма” да се замени с “човешко мляко”
-
Проектът за по-дълги мандати на шефовете на БНТ и БНР вече е в парламента
-
Реално изчезнали хора са в основата на сценария на "Отдел "Издирване"
-
Чавдар Кенаров: Светът е длъжен спешно да стане по-малко консуматорски
-
Прогнози 2021: Малко са бизнесите, които планират с хоризонт 5 до 10 години напред
-
Zenith Media - единствената медийна агенция сред трите най-ефективни на конкурса "Effie България" 2020
-
Noble Graphics е агенция на годината за четвърти път на наградите Effie
-
Прогнози 2021: Новият тренд – глобални компании обръщат поглед към Източна Европа
-
Любомир Аламанов, Николай Неделчев и Максим Бехар ще следят за етиката на пиарите