Lafka откри хилядния си обект (Снимки, видео)

https://www.24chasa.bg/novini/article/5767234 www.24chasa.bg
Шефът на БОК Стефка Костадинова и трима от директорите на "Табак Маркет АД" откриха тази вечер в София хилядния обект на Lafka. От ляво на дясно: Цветан Нейчев (изп. директор на "Табак маркет" АД), Стефка Костадинова, Клаус Холцлайтнер, супервайзинг директор и Виктор Налбантов (изп. директор на "Табак маркет" АД). Снимка: Десислава Кулелиева

Шефът на БОК Стефка Костадинова и трима от директорите на "Табак Маркет АД" откриха тази вечер в София хилядния обект на Lafka. Четиримата прерязаха лентата и по стара българска традиция отчупиха погача с мед и сол.

"Връщам се 4 години назад, когато беше първата ни среща да стана част от "Табак Маркет АД", попитах ги колко обекта гонят и ми отговориха: "Хиляда". Аз си помислих: "Ние 200-300 да направим, това ще е добро постижение, а днес празнуваме хилядния обект. Това, което постигнахме нямаше да бъде факт без нашите партньори и служители. Надявам се да продължим да се разрастваме и да започнем да изпращаме българското в чужбина", заяви Цветан Нейчев, който е изпълнителен директор на "Табак Маркет АД"

"Още от самото си създаване Lafka успя да се докаже като добър партньор и на общините. Над 130 общини работят с Lafka. Ние се постарахме да наредим фирмата и сред големите и отговорни работодатели. 2000 служители се грижат за нашите клиенти и нашите партньори. Надявам се в скоро време да празнуваме 1500-ия обект", заяви Виктор Налбантов, също изпълнителен директор на "Табак Маркет АД". На откриването беше супервайзинг директорът Клаус Холцлайтнер.

Накрая на церемонията шефът на Българския олимпийски комитет Стефка Костадинова подари голяма енциклопедия "90 години БОК", както и лимитирана серия марки от Рио де Жанейро, тъй като от години "Табак Маркет" - компанията, която управлява Lafka, е официален партньор на БОК. "Тук съм да поздравя Lafka за кота "1000". Благодарение на тях ние помагаме на деца в неравностойно положение, които са много талантливи. Подпомагаме и големи легенди с лечение и парична помощ. Пожелавам ви след 2 години да откриваме 2009-ия обект.

Lafka постигна рекорд, като откри хилядния си обект. Досущ като големите спортни имена, с които работи екипът на веригата, тя направи истинско постижение с темпа на разрастването си. Новият магазин Lafka е на столичния булевард "Княгиня Мария Луиза" 13-15 - близо до площад "Независимост", ЦУМ и катедралния храм "Света Неделя".

За 3 години веригата направи прецедент в историята не само на местния, но и на световния ритейл пазар – отвори 1000 търговски обекта в над 130 населени места. Така тя стана първата българска търговска верига с подобен брой обекти. С концепцията си, зад която стои не международен бранд с утвърдени правила и практики, а български модел и екип, Lafka бързо завоюва лидерска позиция в импулсния канал. Три години след появата си на българския ритейл сектор веригата зае челно място в класацията за най-силен бранд в Convenience канала, следвана от брандове като OMV, Lukoil, Eko, Shell и Inmedio (по данни на "Нилсен"). Разпознаваемостта на марката Lafka сред българските потребители достигна 85%, показват данните от проучване от август тази година на компанията за пазарни изследвания GfK.

Веригата вече привлича над 300 хил. клиенти всеки ден и няма аналог на българския пазар като търговски канал, формат, брой обекти и национално покритие - магазини и киоски Lafka има в над 130 градове и села. Всички нови продукти и услуги винаги са съобразени с нуждите и търсенето на пазара. Голямата цел на Lafka е да пести времето на клиентите си. Тя е първата голяма верига от киоски и магазини, които предлагат всякакви стоки за път, за офиса и продукти от първа необходимост. Тяхното местоположение е внимателно и добре избрано, както също се подбира всяка стока във веригата. Киоските и магазините са на удобни места, по пътя на хората за работа, на спирките на метрото или друг градски транспорт. Стремежът й е максимално да улеснява клиентите си - с покупката на всекидневник или сутрешно кафе те да могат да платят сметката си за телефон, да опитат късмета си в лотарийни игри, да се разхладят с освежаваща напитка и да си купят нещо за похапване – и всичко това в рамките на 2 минути.

Това, както и бързото и качественото обслужване правят Lafka предпочитано място за пазаруване на все повече клиенти, а "Табак Маркет" - желан партньор за нови доставчици и местни производители.

Основен стълб в дейността на "Табак Маркет" АД - компанията, която управлява веригата, е корпоративната социална отговорност. Фирмата подкрепя множество проекти в областта на изкуството, културата, спорта, образованието, както и конкретни икономически форуми, изложения и социални каузи. Всеки месец компанията прави дарения на много общини с изграждането на детски и спортни площадки, облагородяването и реконструкцията на паркове и зелени площи.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари

Сортирай по:

Добави коментар

Добави коментар

аватар
ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Британското таблоидно издание "Сън" отдели  не една, а цели 3 статии, за да разкаже за дупето и дефектите на риалити звездата Ким Кардашиян и нейни дружки, които се разсъблякоха по оскъдни бански костюми по време на ваканция в Мексико. Вестникът коментира, че сестрите Кардашиян са се разголили на плажа, показвайки освен плът и доста целулит.

Слухът за новата любов на бившата съпруга на Джони Деп, с когото бяха женени едва 15 месеца, се появи през юли миналата година, но едва сега връзката им стана официална. Двамата едновременно споделиха в Instagram почти идентични снимки. Любопитен факт е, че на фотографията ясно личи отпечатък от червилото на актрисата върху бузата на милиардера.

Яко го закъса Анелия. Певицата няма с кого да си легне вечер и затова в леглото си тя взима малкото си кученце. Палето трябва да топли изпълнителката на "Дай ми още" в студените априлски нощи. Кученцето стои плътно до певицата, докато тя сладко-сладко спи. Анелия много обича малкото си животинче. Тя се грижи изключилелно много за него и дори го