Lafka след хилядния обект в България планира брандът да стане лидер и на Балканите

https://www.24chasa.bg/novini/article/5769637 www.24chasa.bg
Цветан Нейчев, изп. директор на “Табак маркет” АД), Стефка Костадинова, Клаус Холцлайтнер, супервайзинг директор, и Виктор Налбантов, изп. директор на “Табак маркет” АД (от ляво на дясно), прерязват лентата на 1000-ия обект на Lafka. СНИМКА: Десислава Кулелиева

Шефът на БОК Стефка Костадинова и трима от директорите на “Табак Маркет” АД откриха в София хилядния обект на Lafka. Четиримата прерязаха лентата.

“Връщам се 4 години назад, когато бях поканен да стана част от “Табак Маркет” АД. Попитах колко обекта гонят и отговориха: “Хиляда”. Аз си помислих: “Ние 200-300 да направим, това ще е добро постижение, а днес празнуваме хилядния обект”, разказа Цветан Нейчев, изпълнителен директор на “Табак Маркет” АД.

Той има една цел - не само да увеличат броя на обектите в България, но и

да превърнат

бранда в лидер

на Балканите

в този сегмент.

“Още от самото си създаване Lafka успя да се докаже като добър партньор и на общините. Над 130 общини имат възможността да бъдат подкрепяни в техните проекти. Постарахме се от създаването на фирмата да наредим дружеството сред големите и отговорни работодатели в страната.

2000 служители се грижат за нашите клиенти и нашите партньори. Постигнахме много. Надявам се в скоро време да празнуваме 1500-ия обект”, каза Виктор Налбантов, също изпълнителен директор на “Табак Маркет” АД. На откриването беше супервайзинг директорът Клаус Холцлайтнер. “Когато ме поканиха да се присъединя към Lafka в Австрия, където подобни вериги съществуват, ми беше трудно да си представя, че може да бъде направено нещо подобно. Но когато видях магазините на Lafka, останах силно впечатлен”, обясни на откриването Холцлайтнер.

В края на церемонията шефът на Българския олимпийски комитет Стефка Костадинова подари голяма енциклопедия “90 години БОК”, както и лимитирана серия марки от Рио де Жанейро, тъй като от години “Табак Маркет” АД - компанията, която управлява Lafka, е официален партньор на БОК. “Тук съм да поздравя Lafka за кота “1000”. Благодарение на тях ние помагаме на деца в неравностойно положение, които са много талантливи и дай Боже един ден да станат олимпийски и световни шампиони.

Подпомагаме и

големи спортни

легенди с

лечение и

парична помощ

Пожелавам ви след 2 години да откриваме 2009-ия обект”, каза Стефка Костадинова на церемонията в петък вечерта. Накрая имаше голяма заря, а служители на компанията с мениджърите и гостите разрязаха торта във формата на магазин на Lafka.

Веригата постигна рекорд на българския ритейл пазар, като за 3 години отвори 1000 търговски обекта в над 130 населени места.

Lafka №1000

е на столичния

булевард

“Княгиня Мария

Луиза” 13-15

- близо до площад “Независимост”, ЦУМ и катедралния храм “Света Неделя”.

Три години след появата си на българския ритейл сектор веригата

зае челно място

и в класацията за

най-силен бранд

в Convenience

канала,

следвана от брандове като OMV, Lukoil, Eko, Shell и Inmedio (по данни на “Нилсен”).

Разпознаваемостта на марката Lafka сред българските потребители достигна 85%, показват данните от проучване от август тази година на компанията за пазарни изследвания GfK.

Веригата

вече привлича

над 300 хил.

клиенти

всеки ден

и няма аналог на българския пазар като търговски канал, формат, брой обекти и национално покритие - магазини и киоски Lafka има в над 130 градове и села.

Тя е първата голяма верига от киоски и магазини, които предлагат всякакви стоки за път, за офиса и продукти от първа необходимост. Тяхното местоположение е внимателно и добре избрано, както също се подбира всяка стока във веригата. Киоските и магазините са на удобни места, по пътя на хората за работа, на спирките на метрото или друг градски транспорт. Стремежът ѝ е

максимално

да улеснява

клиентите си

- с покупката на всекидневник или сутрешно кафе те да могат да платят сметката си за телефон, да опитат късмета си в лотарийни игри, да се разхладят с напитка и да си купят нещо за похапване – и всичко това в рамките на 2 минути.

Основен стълб в дейността на “Табак Маркет” АД - компанията, която управлява веригата, е корпоративната социална отговорност. Фирмата подкрепя проекти в областта на изкуството, културата, спорта, образованието, както и конкретни икономически форуми, изложения и социални каузи. Всеки месец компанията прави дарения на общини с изграждането на детски и спортни площадки, облагородяването и реконструкцията на паркове и зелени площи.

 

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари

Сортирай по:

Добави коментар

Добави коментар

аватар
ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Бих влязла в "Биг брадър"  "Няма да се омъжвам скоро! Мисля, че ми е прекалено рано за такава сериозна стъпка", разкри за "България Днес" поп певицата Тита. Тя бе категорична, че с приятеля си Викторио имат сериозна връзка, но все още не мислят да предприемат следващата стъпка. Двамата се познават от преди близо две години.

Плевенчанинът отдавна предупреди, че американският актьор се натиска на мъже "Кевин Спейси ме е опипвал между краката! Това се случи на едно парти в Холивуд. Седна до мен, положи ръка на бедрото ми, след което бавно я плъзна към чатала ми. Меко казано, се скандализирах и си тръгнах на мига!" Това шокиращо признание направи още през 2014 в

"Бих направила рестарт на кариерата си като поведение, като изпуснати шансове, пропилях ги. Заради личния живот, заради голямата ми емоционалност", сподели емоционално Елен Колева. Актрисата бе дълги години половинка на богаташа с бизнес в майонезата Александър Найденов, но двамата се разделиха с грозен скандал.