Посрещнете новата година с обучен търговски екип

https://www.24chasa.bg/novini/article/5947337 www.24chasa.bg

Без съмнение, продажбите са най-важната част от всеки бизнес. Каквато и гениална идея да ви хрумне, колкото и успешно да я внедрите в производство, ако не успеете да реализирате готовия продукт или услуга на пазара – всичко пропада.

Уви, добри търговци не се намират лесно. Някои хора се раждат с този нюх, но той рядко е достатъчен само по себе си. Продажбите си имат тънкости, както всяка друга сфера и ако подценявате този факт, рискът бизнесът ви да си остане просто много шум за нищо е доста голям.

Разбира се, вие вероятно имате отдел Продажби и търговски екип. Може би те се справят нелошо. Но дали сте направили всичко необходимо за тяхното обучение и професионално израстване, а оттам – и за успеха на вашия бизнес?

Ако отговорът на този въпрос е „не“ или дори „не съм сигурен“, значи е време да направите нещо по въпроса. А Golden Media ще ви помогне това да стане по най-добрия и ефективен начин, като обучи вашите търговци.

Продажбеното обучение за търговци е една от услугите, предлагани от Golden Media и по своята същност то е иновативно. Стандартните търговски обучения използват подхода, който залага на гръмки фрази и „надъхване“ на търговците. За жалост, този модел работи по-добре по филмите, отколкото в България. На всеки от нас се е случвало да затвори телефона на някой нафукан досадник, който си е повтарял в огледалото колко е велик, вместо да се запознае в детайли с продукта, който продава.

За разлика от тях, обученията на Golden Media са изключително прагматични. Те са съобразени изцяло с индивидуалните нужди на клиента и се изготвят конкретно за неговия продукт. Тук няма общи приказки, всичко е ясно, точно, базирано на реални казуси от практиката на фирмените търговци. Целта е те не просто да станат добри търговци, а да продават вашия продукт по най-добрия начин. Обучението ще ги запознае с теорията и практиката на успешната продажба, ще разшири познанията им и ще ги мотивира за постигане на дългосрочни успехи.

За постигането на тази цел, Golden Media залага на солидната предварителна подготовка. Екипът прекарва достатъчно време както с мениджмънта на компанията - за уточняване на нуждите от обучение, така и с търговския екип - за запознаване с работния процес. По този начин се създава едно специално обучение, изцяло ориентирано към нуждите и проблемите на клиента, без да се хаби време и ресурс за отвлечени и хипотетични материи.

Самото обучение е интерактивно и поддържа непрекъсната връзка с участниците. Провежда се в рамките на два дни по 4 часа и се състои от презентация, отворена дискусия, групови упражнения и игри. Презентацията се излъчва на мултимедия, а игрите и упражненията се провеждат с помощта на флипчарт. Програмата е изключително динамична, като ангажира всеки участник в активна дискусия в приятелска атмосфера.

След приключване на обучението, Golden Media продължава да поддържа обратна връзка с мениджмънта относно впечатленията от търговците и нуждите от допълнителен фокус върху областите им за развитие.
В края на обучението вашите търговци ще умеят по-добре:

- Да планират правилно деня, задачите и срещите с клиенти

- Да се подготвят за телефонното обаждане с цел организиране на среща

- Да се подготвят за индивидуалната среща – конкуренция, познания за бизнеса на клиента, ефективни въпроси, които ще им помогнат да идентифицират по-добре нуждите от реклама

- Да разбират езика на тялото на клиента и да контролират собствените си послания

- Да контролират разговора и воденето на преговори с клиента

- Да структурират логично разговора с клиента и собствената си презентация на фирмата и продукта

- Да преодоляват възражения

- Да приключват срещата с ясни следващи стъпки

Всичко това се прави с ясна и конкретна цел – да се установи един добър стандарт, изцяло изработен по мярка на клиента и неговия продукт, подплатен с най-успешните търговски практики.

Затова не отлагайте излишно и започнете новата година с обучен търговски екип. Това е най-добрият подарък, който можете да направите на вашия бизнес. А когато ви кажат „нова година – нов късмет“, ще знаете, че късметът е нещо, което сте си изработили сами.