1,57 млрд. лева изпратени от емигранти за година
17.02.2017 20:10; 24 часа1,57 млрд. лв. са изпратили емигрантите на близки и роднини в България през 2016 г., става ясно от данни на БНБ.
Това е с 40 млн. лв. по-малко от 2015 г. Рекордна по обем на емигрантски пари е била 2013 г., когато от чужбина у нас са влезли 1,7 млрд. лв.
От БНБ отчитат 682,8 млн. евро чужди инвестции за 2016 г., което е с близо 1 млрд. евро по-малко в сравнение с година по-рано.
Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти
-
Ердоган прави предизборен митинг в Сараево на 20 май
-
Промени в океанските течения отключили края на последния ледников период
-
Фонд „Здраве” ще задържа млади лекари в Добрич
-
Местят клиниката по нервни болести на УМБАЛ "Св. Георги" в Хирургиите
-
МУ-Варна представи модерен очен лазер за лечение на заболявания на ретината
-
Осъдиха на 4 години затвор треньор по ски за сексуално насилие над деца
-
Първи търг на елитни животни - на най-голямото животновъдно изложение в Сливен
-
ЕП: Държавите членки на ЕС да улеснят достъпа до земя за млади производители
-
Националното изложение по животновъдство Сливен 2018 стартира в петък с участието на HL-TopMix
-
Субсидиите на Тръмп за фермерите могат да предизвикат "търговска криза на недоверие"
-
Акценти при сеитба на краставици
-
Как действат пестицидите
-
Георги Лозанов: Вадя си хляба с четене и писане, а се научих чак на 11 години
-
200 000 харесаха сайта на "24 часа", има над 20% годишен ръст през март
-
СЕМ глобява телевизии за неетични репортажи от катастрофата
-
Конституционният съд ще гледа по същество искането на Радев за СЕМ
-
Данка Василева: Ние сме професионалисти, бързи и достоверни, затова сме №1
-
24chasa.bg e вече № 1, силен ръст на всички сайтове от МГБ за февруари (пълни данни)
-
Какъв е ръстът на онлайн рекламата?
-
"Юнайтед Партнърс" се присъединява към международната мрежа Nextlaw Public Affairs
-
UM Белград и Кока-Кола във финала на престижния фестивал в Рим
-
GDPR за рекламодатели и маркетинг професионалисти: добри практики, съвети и практически казуси
-
Конференцията Online Advertising се завръща отново
-
Инфлуенсърите вече работят с брандовете, преди пиарки се правеха на майки