Средният осигурителен доход за страната за февруари 2017 г. е 791,26 лв.
12.04.2017 12:18; 24 часа онлайнРазмерът на средния осигурителен доход за страната за февруари 2017 г. е 791,26 лв., обявиха от Националния осигурителен институт /НОИ/.
Средномесечният осигурителен доход за страната за периода от 1 март 2016 г. до 28 февруари 2017 г. е 777,36 лв.
Определеният средномесечен осигурителен доход за страната за посочения период служи при изчисляване размерите на новоотпуснатите пенсии през март 2017 г., съгласно чл. 70, ал. 2 от Кодекса за социално осигуряване.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Спорт по тв днес: дерби в Англия, още футбол от Германия, Испания и Италия, тото, волейбол и тенис
-
На 18 февруари рожден ден имат
-
Православен календар за 18 февруари
-
Баклава с грис и локум
-
Трудовият стаж на Петко Бочаров е само в БТА
-
Като учител Левски разбрал, че от деца, наплашени с бой, израства плаха, покорна рая
-
Споделен пчеларски опит: Смятам да започна подхранване с питки с протеин ,,APITOM-P''
-
Правила при зимното пръскане
-
3 начина да си отгледате кълнове
-
Издоеното краве мляко мирише на тор и нагарча. Защо?
-
Диана - първата крава в Шлезвиг-Холщайн с 200 000 л пожизнена млечност
-
Как да се справя със сеченето при мушкатата
-
Христо Димитров: Чисто новата тв “Българе” тръгва на 26 февруари (Видео)
-
Победителят в конкурса “Пролет” на БНР ще пее в “Евросоник”
-
Журналисти на свободна практика отидоха при БСП за едно, а (не) се разбраха за ЦИК
-
20 канадски тв канала излъчват интервюта на Наталия Гуркова
-
Чурнализъм, или как се създава ленива (фалшива) журналистика
-
Духовникова е профайлър, Карамазов - смолянски следовател, в "Дяволското гърло"
-
Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие
-
3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България
-
Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а
-
Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна
-
Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark
-
Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.