24chasa.bg – лидер на учащата младеж

https://www.24chasa.bg/novini/article/6170485 www.24chasa.bg

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа"

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през месец март.

Crimtan UK e глобална интернет технологична компания, фокусирана в предоставянето на хай-енд продукти за таргетиране и ретарегетиране на интернет потребители. Нейният софтуер профилира интернет потребителите в поведенчески категории, на база поведението им (най-често посещавани сайтове, прекарано време в тях и т.н) в интернет.

Според изследването най-голямата група потребители, засечени от софтуера на Crimtan на сайта на „24 часа” през март са „индивиди в колежи и университети, които правят проучвания или се развиват интелектуално” – те са били 50% от аудиторията.

Втората най-голяма група – 42%, са хората, които купуват музика и филми на носители или онлайн, ходят на кино и концерти и четат за музика и филми.

Третата по значимост част от аудиторията (36%) са потребители, които „пътуват за бизнес или за удоволствие – резервират полети, хотели, вили, круизи и наемат автомобили. Сборът на аудиториите надхвърля 100%, тъй като те частично се припокриват.

30% са в четвъртата голяма група в сайта на „24 часа” – „висши мениджъри в компаниите, които са отговорни за разходите им, включително пътуване и настаняване, телекомуникациите, IТ хардуер и други разходи”, според профилирането на Crimtan.

Компютърните ентусиасти и хора, интересуващи се от най-новите електронни домакински уреди са 29% от аудиторията, а тези, които си падат по телевизията, поп звездите, знаменитостите, клюките и лъскавите събития - 20%.

Виж тук илюстрацията голяма

Стабилно е присътвието на категорията „купувачи” - потребители, които посещават сайтове за пазаруване, събират бонусни талони и участват в игри на ритейлъри (17%).

16% са онези, които държат на най-новите модни тенденции, грижат се за външния си вид и често купуват козметични продукти, дрехи и аксесоари.

Хората, които проучват финансови продукти като кредитни карти, ипотеки, пенсии, застраховки, инвестиции и др. са били 15% от аудиторията, засечена от софтуера на Crimtan през март.

Същият е процентът на любителите на театъра и други сценични изкуства и културни събития, посещащите музеи и пътуващите в търсене на културни преживявания.

Толкова е голяма и групата „млади хора, които са социално активни и обсебени от развлечения. Те обичат жива музика, филми, излизане и споделяне с приятели”.

Значим процент от аудиторията на 24chasa.bg са хора, които често се хранят навън и ходят често на почивки, особено през уикенда, пазаруват и изразходват много време и пари за активен начин на живот.

Не е малка и групата в сайта на „24 часа” на „заможните, които държат на брандовете, често купуват луксозни стоки, предприемат пътувания в чужбина и правят инвестиции”, според класификацията на Crimtan.

Стабилен процент от аудиторията на 24chasa.bg са от двойки, планиращи нов живот заедно и са на пазара в търсене на места за почивки, имущество и обзавеждане. При друга голяма група фокусът е семейството и развлечението в дома, пътуване, автомобили, храна, стоки за бита и уреди - всички подбрани с умисъл за децата и бебетата.

Други групи от аудиторията на сайта са хората, които се грижат за телата си, спортуват, спазват здравословен начин на живот и се интересуват от здравето и храненето, както и тези които прекарват времето си в подобряване на дома и градината - мебели, осветление, кухни и бани, подови настилки и декориране.

Стабилно присъствие имат също харесващи живота на открито. Те живеят или прекарват времето си в страната, ходят на разходки, къмпинг, лов, риболов, карат оф-роуд коли/SUV. Друга група, засечена в аудиторията на 24chasa.bg през март са онези, които проучват университети и колежи, както и индивиди, които започват живота сами - търсейки банка, първа кола, застраховка и др.

10 причини да изберем 24chasa.bg за медиен партньор

#1 Силен бранд - огромен Reach в интернет

Показатели, които респектират:

- близо 1 милион уникални посетители на месец,

- близо 15 милиона импресии

- близо 25% обхват на интернет аудиторията

- Всеки четвърти ни чете.

#2 Качествен трафик - без купени импресии

- Ние не манипулираме метриките.

- Предлагаме чист органичен трафик

- Без купени импресии, без платени кликове от фейсбук

#3 Геотаргетиране и Frequency Mapping без оскъпяване

- Плащате цена на 1000 импресии, а на практика получавате 1000 уникални потребители

- Така не плащате за излишен трафик

#4 Мултиплатформени кампании - print, web, mobile, APPs, events

- “24 часа” е единственият вестник със сайт в топ 5 на медийните сайтове по данни на Gemius

- “24 часа” отдавна не е само вестник, а медиен бранд, който е лидер във всички платформи: Print, web, mobile, apps, events

- Другите ви продават реклама. Ние ви предлагаме интегрирани решения за вашата кампания

#5 Отлично оптимизиран за търсачки

- Сайтът 24chasa.bg е отлично оптимизиран, така че при търсене, винаги е на първи екран

- Това ви гарантира дългосрочна видимост на PR-публикациите дори и след края на кампанията ви

#6 Видимост в социалните мрежи

- Над 160 000 души следят “24 часа” във facebook

- Почти 90% от феновете са активни всеки ден

- Още един голям канал за разгръщане на кампании

#7 Много нишови сайтове - таргетиране по интереси и пол

- Имаме много нишови сайтове, които позволяват таргетиране по пол (мъже/жени) и по интереси:

- Сайтове с преобладаващо женска аудитория - mila.bg, mama24.bg, 24zdrave.bg

- Сайтове с преобладаващо мъжка аудитория - 168chasa.bg, bgdnes.bg, dotbg.bg

- Сайтове с младежка аудитория - hiclub.bg

- Сайт със специализирана аудитория - bgfermer.bg

#8 Много авторско съдържание

- Оригинални материали, писани за 24 часа, а не копи-пейст от интернет.

#9 Лоялна аудитория

- 24chasa.bg има по-висок дял на редовните читатели от средния за интернет

- Нашите читатели ни четат, защото вярват на медиата

- Това е плюс и за рекламодателите, защото рекламата при нас изглежда по-достоверна

#10 Качествена журналистика

- Достоверни и бързи новини

- Качествени и интересни анализи

- Влиятелни автори

- Присъствие на всички гледни точки

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Харесвам се, не ми пука, фука се Анджи В садо-мазо порноклип лъсна джендърът Анджелина, известна като двойничка на Николета Лозанова. 21-годишният Филип, както е родното й име, не се посвени и веднага след като преминала от мъжки в женски пол, решила да заснема видео със секссъдържание за спомен. "И за това ли ще ме мразите?

Българският снайперист Крум Хаджипетков шашна и най-добрите военни специалисти в Германия, след като уцели портокал от 800 метра разстояние. Това е само един от уникалните рекорди на българина, регистрирани по време на състезание в Германия това лято. Ефрейторът от 31-ви механизиран батальон - Хасково, спира дъха на всички с точния си мерник.

Световна шампионка по гимнастика дарява лентата си от олимпиадата в Рио де Жанейро в подкрепа на каузата "Сърце за пример". Християна Тодорова и куп популярни лица дават лични вещи за благотворителен търг в подкрепа на жени, жертви на насилие. Актрисата Стоянка Мутафова, певиците Нели Рангелова, Михаела Маринова и Сантра,