24chasa.bg – лидер на учащата младеж

https://www.24chasa.bg/novini/article/6170485 www.24chasa.bg

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа"

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през месец март.

Crimtan UK e глобална интернет технологична компания, фокусирана в предоставянето на хай-енд продукти за таргетиране и ретарегетиране на интернет потребители. Нейният софтуер профилира интернет потребителите в поведенчески категории, на база поведението им (най-често посещавани сайтове, прекарано време в тях и т.н) в интернет.

Според изследването най-голямата група потребители, засечени от софтуера на Crimtan на сайта на „24 часа” през март са „индивиди в колежи и университети, които правят проучвания или се развиват интелектуално” – те са били 50% от аудиторията.

Втората най-голяма група – 42%, са хората, които купуват музика и филми на носители или онлайн, ходят на кино и концерти и четат за музика и филми.

Третата по значимост част от аудиторията (36%) са потребители, които „пътуват за бизнес или за удоволствие – резервират полети, хотели, вили, круизи и наемат автомобили. Сборът на аудиториите надхвърля 100%, тъй като те частично се припокриват.

30% са в четвъртата голяма група в сайта на „24 часа” – „висши мениджъри в компаниите, които са отговорни за разходите им, включително пътуване и настаняване, телекомуникациите, IТ хардуер и други разходи”, според профилирането на Crimtan.

Компютърните ентусиасти и хора, интересуващи се от най-новите електронни домакински уреди са 29% от аудиторията, а тези, които си падат по телевизията, поп звездите, знаменитостите, клюките и лъскавите събития - 20%.

Виж тук илюстрацията голяма

Стабилно е присътвието на категорията „купувачи” - потребители, които посещават сайтове за пазаруване, събират бонусни талони и участват в игри на ритейлъри (17%).

16% са онези, които държат на най-новите модни тенденции, грижат се за външния си вид и често купуват козметични продукти, дрехи и аксесоари.

Хората, които проучват финансови продукти като кредитни карти, ипотеки, пенсии, застраховки, инвестиции и др. са били 15% от аудиторията, засечена от софтуера на Crimtan през март.

Същият е процентът на любителите на театъра и други сценични изкуства и културни събития, посещащите музеи и пътуващите в търсене на културни преживявания.

Толкова е голяма и групата „млади хора, които са социално активни и обсебени от развлечения. Те обичат жива музика, филми, излизане и споделяне с приятели”.

Значим процент от аудиторията на 24chasa.bg са хора, които често се хранят навън и ходят често на почивки, особено през уикенда, пазаруват и изразходват много време и пари за активен начин на живот.

Не е малка и групата в сайта на „24 часа” на „заможните, които държат на брандовете, често купуват луксозни стоки, предприемат пътувания в чужбина и правят инвестиции”, според класификацията на Crimtan.

Стабилен процент от аудиторията на 24chasa.bg са от двойки, планиращи нов живот заедно и са на пазара в търсене на места за почивки, имущество и обзавеждане. При друга голяма група фокусът е семейството и развлечението в дома, пътуване, автомобили, храна, стоки за бита и уреди - всички подбрани с умисъл за децата и бебетата.

Други групи от аудиторията на сайта са хората, които се грижат за телата си, спортуват, спазват здравословен начин на живот и се интересуват от здравето и храненето, както и тези които прекарват времето си в подобряване на дома и градината - мебели, осветление, кухни и бани, подови настилки и декориране.

Стабилно присъствие имат също харесващи живота на открито. Те живеят или прекарват времето си в страната, ходят на разходки, къмпинг, лов, риболов, карат оф-роуд коли/SUV. Друга група, засечена в аудиторията на 24chasa.bg през март са онези, които проучват университети и колежи, както и индивиди, които започват живота сами - търсейки банка, първа кола, застраховка и др.

10 причини да изберем 24chasa.bg за медиен партньор

#1 Силен бранд - огромен Reach в интернет

Показатели, които респектират:

- близо 1 милион уникални посетители на месец,

- близо 15 милиона импресии

- близо 25% обхват на интернет аудиторията

- Всеки четвърти ни чете.

#2 Качествен трафик - без купени импресии

- Ние не манипулираме метриките.

- Предлагаме чист органичен трафик

- Без купени импресии, без платени кликове от фейсбук

#3 Геотаргетиране и Frequency Mapping без оскъпяване

- Плащате цена на 1000 импресии, а на практика получавате 1000 уникални потребители

- Така не плащате за излишен трафик

#4 Мултиплатформени кампании - print, web, mobile, APPs, events

- “24 часа” е единственият вестник със сайт в топ 5 на медийните сайтове по данни на Gemius

- “24 часа” отдавна не е само вестник, а медиен бранд, който е лидер във всички платформи: Print, web, mobile, apps, events

- Другите ви продават реклама. Ние ви предлагаме интегрирани решения за вашата кампания

#5 Отлично оптимизиран за търсачки

- Сайтът 24chasa.bg е отлично оптимизиран, така че при търсене, винаги е на първи екран

- Това ви гарантира дългосрочна видимост на PR-публикациите дори и след края на кампанията ви

#6 Видимост в социалните мрежи

- Над 160 000 души следят “24 часа” във facebook

- Почти 90% от феновете са активни всеки ден

- Още един голям канал за разгръщане на кампании

#7 Много нишови сайтове - таргетиране по интереси и пол

- Имаме много нишови сайтове, които позволяват таргетиране по пол (мъже/жени) и по интереси:

- Сайтове с преобладаващо женска аудитория - mila.bg, mama24.bg, 24zdrave.bg

- Сайтове с преобладаващо мъжка аудитория - 168chasa.bg, bgdnes.bg, dotbg.bg

- Сайтове с младежка аудитория - hiclub.bg

- Сайт със специализирана аудитория - bgfermer.bg

#8 Много авторско съдържание

- Оригинални материали, писани за 24 часа, а не копи-пейст от интернет.

#9 Лоялна аудитория

- 24chasa.bg има по-висок дял на редовните читатели от средния за интернет

- Нашите читатели ни четат, защото вярват на медиата

- Това е плюс и за рекламодателите, защото рекламата при нас изглежда по-достоверна

#10 Качествена журналистика

- Достоверни и бързи новини

- Качествени и интересни анализи

- Влиятелни автори

- Присъствие на всички гледни точки

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

ЦСКА 1948 ще доиграе сезона във Втора лига и най-вероятно ще приключи съществуването си. Това разкри "Спортал". На проведеното събрание на клубните акционери е станало ясно, че перспективите пред "червените" не са добри. Футболистите ще завършат сезона. След това ще има нова сбирка, за да се реши окончателната съдба на клуба.

Димитър Бербатов не би се кандидатирал да управлява българския футбол, ако не е напълно готов за това. "Имам много амбиции, свързани с различни неща - каза той пред NOVA. - Да ръководиш целия футбол наистина трябва да си много готов. Да знаеш къде отиваш, как ще действаш, хората, с които ще работиш, защото не може да си сам. Да имаш съмишленици.

Жена е новият изпълнителен директор на Висшата лига. Сузана Динидж ще застане на поста от началото 2019-а. Тя ще замени Ричард Скъдамор, който бе начело на Премиършип 19 години. Динидж се превръща в първата жена, която заема толкова важен ръководен пост във футбола. Това на практика я превръща в най-могъщата жена във футбола и в британския спорт.