9 от 10 българи отказват бутилирана вода, ако имат съмнение в качеството
27.04.2017 21:33; Тихомир Генов9 от 10 потребители биха прекратили покупката на бутилирана вода при съмнение в качеството ѝ. Това показват данни от маркетингово проучване по поръчка на асоциацията на производителите на безалкохолни напитки.
Качеството, вкусът и марката са основните фактори при избора на българите. Цената остава на пето място. 33,5% са отговорили, че пият минерална вода всеки ден, 22,6% - изворна, и 16,9 на сто - трапезна.
Браншът започва инициатива “Кристално чисти”, съобщи Жана Величкова, изпълнителен директор на асоциацията. 8 компании, сред които са “Девин” и “Кока- кола”, настояват за ясни правила и ангажименти към обществото срещу сивата икономика и безотговорното говорене. Фирмите, които подкрепят инициативата, са платили над 86 млн. лв. данъци, такси и осигуровки през 2016 г. Ще бъде финансирана магистърска програма за устойчиво развитие с Американския университет в България и Харвардския университет.
-
Стажантите в комисията на Цацаров: Връзкарството е по-страшно от корупцията
-
Словакия купи 2 милиона дози от ваксината "Спутник V"
-
Данаил Кирилов е 10-и в листата на ГЕРБ за 23-и МИР в София
-
Ученици от Елена помогнаха на болно дете
-
Сигнал за бомба в самолет на „Търкиш еърлайнс“
-
Два случая на нюйоркския вариант на COVID-19 в Хърватия
-
Нарекоха на Максим Минчев мултимедийния център на БТА
-
NOVA стартира пролетния сезон с огромна преднина
-
bTV: Изключвaме Любeн Дилoв oт пиар aктивнocтите нa "Бългaрия търcи тaлaнт"
-
30 години х 30 екватора: Пътешествия с гуру Максим
-
Антон Хекимян се разплака в последния сутрешен блок, който води
-
“Последният печели” по БНТ може да спре след скандал заради антисемитски думи (Обзор)
-
Чавдар Кенаров: Светът е длъжен спешно да стане по-малко консуматорски
-
Прогнози 2021: Малко са бизнесите, които планират с хоризонт 5 до 10 години напред
-
Zenith Media - единствената медийна агенция сред трите най-ефективни на конкурса "Effie България" 2020
-
Noble Graphics е агенция на годината за четвърти път на наградите Effie
-
Прогнози 2021: Новият тренд – глобални компании обръщат поглед към Източна Европа
-
Любомир Аламанов, Николай Неделчев и Максим Бехар ще следят за етиката на пиарите