Мобилният сайт на “24 часа” с рекорд - над 30% ръст (видео)

https://www.24chasa.bg/novini/article/6301673 www.24chasa.bg

Рекорден ръст регистрира мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg (+30.23% на месечна база). В категория мобилни сайтове той вече е вторият най-голям при новинарските в България, показват данните на Gemius за май.

Главно по тази причина целият сайт 24chasa.bg е с нов значителен ръст на месечна база от +10.79%, а на годишна база с 23.09%.  

Близо милион уникални потребители е имал сайтът на вестник "24 часа" през май (Виж пълните данни тук).

Реално читателите ни са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистика на Gemius вече влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 20 000 читатели на ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме наскоро с Google, където вече четат над 15 000 уникални потребители всеки ден.

За огромния ръст в мобилния сайт на "24 часа" има три основни причини:

1. Преди няколко месеца направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращият ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

При "24 часа" мобилните потребители са вече 50%, но продължават да растат с голяма динамика и, особено през уикенда, надвишават по брой читателите от компютър. Интересното е, че огромният ръст в мобилната версия се постига без почти никакъв спад в десктоп версията.

Мобилната аудитория на "24 часа" е близка като състав до десктоп юзърите, но има и разлики. Преди всичко мобилните ни читатели са по-млади и активни, включително при обратната връзка с редакцията.

80% от читателите на m.24chasa.bg са от България, а останалите - основно от Великобритания, Германия, САЩ и Испания, според статистиката на Google Analitics.

Половината ни мобилни читатели са от София, а втората най-голяма група са тези, които са влизали в сайта докато са били на път между градовете. Третата най-голяма група читатели са от Пловдив, следват Варна, Бургас, Лондон, Русе, Стара Загора, Велико Търново и Плевен.

75% от мобилните ни читатели ползват мобилна система Android, 20% са с iOS, а останалите - Windows.

Най-масово читателите ни ползват устройства на Aple, Samsung, Huawei и Lenovo.

В деня на изборите сайтът на "24 часа" за пореден път доказа, че е най-влиятелният новинарски портал, от който българите предпочитат да се информират - 251 249 уникални потребители са влезли в него на 26 март.

Всеки ден средно 190 000 уникални потребители посещават 24chasa.bg и m.24chasa.bg, показват и данните на Google Analytics. Все по-често броят им надхвърля 200 000.

Фейсбук страницата на "24 часа" има Reach до над 1 400 000 потребители, като 176 000 от тях виждат всяко съдържание, което се постне на страницата.

Имаме и информационен канал във Viber, където друга хилядна аудитория следи новините ни, както и видео канал в YouTube.

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показаха данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през месец март.

Сериозен ръст бележат и други сайтове от групата на "24 часа". Най-сериозен пробив прави нишовият сайт bgfermer.bg, който е с ръст на месечна база от +21.72% и с +104.39% на годишна база.

Той е най-големият сайт за агробизнес в България. 

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

На дюнери и цигари кара през последно време режисьорът Нидал Алгафари, видяха топпапараците на "България Днес". Видимо наедрял от нездравословните закуски, Нидал бе изловен на улицата с поредната покупка на арабски сандвич. В другата ръка нагизденият в бяла риза бивш пиар стискаше димящ фас. Нездравословно!

Шеф-готвачът Дани Спартак не е изкусен майстор само в кухнята. Бива го и в механиката! Победителят от първия сезон на "Хелс Китчън" бе уловен от папараците на "България Днес" да поправя кола пред столичен ресторант. Спартак излезе директно от кухнята, като даже нямаше време да махне престилката си, с която забърква гурме ястията.

Част от ул.Иван Вазов, която в момента е в ремонт бе превърната в импровизиран тенис корт от група ентусиасти. Игрището се намира в непосредствена близост до къщата-музей на великият писател центъра на София. снимка: Мариа