Facebook се изправи директно срещу YouTube с представянето на Watch: нова епизодична видео услуга, съобщи kaldata.bg.
Ще я откриете под формата на раздел в мобилното приложение на социалната мрежа, както и в нейния десктоп и ТВ вариант. Там са събрани отделни канали, наречени Shows, със записано или излъчвано на живо съдържание в епизодичен формат и обединени под различна тема.
Услугата ще тръгне с „няколко дузини“ предавания още от самото начало. Те ще са разделени на различни категории, като ще има и предавания на живо. Потребителите ще могат да се абонират за известия за нови епизоди. Повечето предавания и сериали ще са кратки и ще са насочени към спорт, риалити програми, документални поредици и др.
Потребителите няма да плащат, за да гледат съдържанието. Вместо това, то ще се финансира от реклами, като Facebook ще задържа 45 процента от приходите.