Мобилният сайт на “24 часа” е номер 1 сред новинарските (Видео)

https://www.24chasa.bg/novini/article/6408014 www.24chasa.bg

„24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват

Mобилната версия на „24 часа“ за първи път е мобилен новинарски сайт номер 1, показват новите данни на Gemius - за юли (Виж данните тук).

Причина за това е новият, рекорден за лятото ръст на мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg (над 13% на месечна база). Така той изпревара конкуренцията в категория мобилни новинарски сайтове.

Необичаен за лятото ръст бележи и целият сайт 24chasa.bg на месечна база от +6%, а на годишна база расте с 22.40%.  

Близо милион уникални потребители е имал сайтът на вестник "24 часа" през юли (Виж пълните данни тук).

Реално читателите ни са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистика на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на годината съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 30 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме наскоро с Google, където вече четат над 20 000 уникални потребители всеки ден.

За огромния ръст в мобилния сайт на "24 часа" има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

При "24 часа" мобилните потребители са вече 50%, но продължават да растат с голяма динамика и, особено през уикенда, надвишават по брой читателите от компютър. Интересното е, че огромният ръст в мобилната версия се постига без спад в десктоп версията, потребителите на която продължават да се увеличават.

Мобилната аудитория на "24 часа" е близка като състав до десктоп юзърите, но има и разлики. Преди всичко мобилните ни читатели са по-млади и активни, включително при обратната връзка с редакцията.

80% от читателите на m.24chasa.bg са от България, а останалите - основно от Великобритания, Германия, САЩ и Испания, според статистиката на Google Analitics.

Половината ни мобилни читатели са от София, а втората най-голяма група са тези, които са влизали в сайта докато са били на път между градовете. Третата най-голяма група читатели са от Пловдив, следват Варна, Бургас, Лондон, Русе, Стара Загора, Велико Търново и Плевен.

75% от мобилните ни читатели ползват мобилна система Android, 20% са с iOS, а останалите - Windows.

Най-масово читателите ни ползват устройства на Apple, Samsung, Huawei и Lenovo.

Всеки ден средно 200 000 уникални потребители посещават 24chasa.bg и m.24chasa.bg, показват и данните на Google Analytics. 

Фейсбук страницата на "24 часа" има Reach до над 1 800 000 потребители, като 180 000 от тях виждат всяко съдържание, което се постне на страницата.

Сериозен ръст бележи и нашият информационен канал във Viber, където друга хилядна аудитория следи новините ни, както и видео канал в YouTube.

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показаха данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Нелепо припознаване става причина за смъртта на сириеца Локман Ибрахим. Според криминалисти наемникът, изпратен от хора на ВИС-2, е трябвало да убие брат му Бахзад, сочат от МВР за един от босовете на контрабандните канали у нас. Самата екзекуция е извършена късно вечерта на 19 юли 2004 г. Куршумите застигат 37-годишния сириец с български паспорт

Богдан и Янко с обща кръвоносна система, единият е добре, другият - в кома Борислав РАДОСЛАВОВ Сиамските близнаци са под ключ в социален дом в Бургас. До тях не се допуска никой друг освен семейството и всякаква информация за състоянието им е забранена. Това показа проверка на "България Днес". Богдан и Янко се родиха през август 2016 г.

Нова серия финансови проблеми и дела заплашват богатството на Ветко Арабаджиев, показа проверка на "България Днес". След обвиненията за пране на пари и последвалия запор на част от богатството му за олигарха са се присетили от НАП и руският гражданин Семьор Данилюк. Заради неплатени дългове и данъчни задължения приходната агенция и чужденецът са