Франк Янсен: България трябва да положи повече „маркетингови усилия”, за да бъдат продуктите й познати по света

https://www.24chasa.bg/novini/article/6441097 www.24chasa.bg

„Пловдив е първото място, където събираме бизнес екипите на ОББ и СИБАНК, след като в началото на лятото придобихме ОББ”. Това заяви изпълнителният директор на „Малки и средни предприятия и корпоративно банкиране” на СИБАНК и ОББ Франк Янсен при откриването на кампанията на вестниците "24 часа" и "Български фермер"  за конкурентостопобността на преработвателния сектор в Пловдив.

 Той подчерта, че с присъединяването на ОББ, KBC групата се е превърнала в най-големия инвеститор в България.

„Ще успяваме да предлагаме на едно място не само банкови продукти, но и застрахователни услуги. ОББ и СИБАНК управляват заедно 25 финансови инструмента”, добави Янсен. Той подчерта, че KBC групата е близо до агро-и производствения сектор. По думите му България трябва да положи повече „маркетингови усилия”, за да бъдат познати нейните продукти по света.