JYSK преподписва глобалния си договор с CARAT

https://www.24chasa.bg/novini/article/6466771 www.24chasa.bg

Датската компания за мебели и домашно обзавеждане JYSK Nordic преподписа договора си за международно партньорство с медийната агенция CARAT за нови три години.

Двете компании работеха заедно и през последните три и половина години на 21 различни европейски пазара, включително и в България. Заедно са осъществили над 1200 кампании. На тези пазари JYSK Nordic притежава 1200 магазина.

Освен физическите магазини CARAT повлиява и върху дигиталната трансформация на компанията.

Нилс Вейен, старши вицепрезидент за маркетинга и продажбите, обяснява: “Като компания ние започнахме своя дигитален път, но трябва да продължим да поддържаме цялостен и интегриран поглед върху това как да управляваме модерен бизнес за търговия на дребно на 21 различни пазара. Някои го наричат omnichannel, ние го наричаме разумен подход за търговия на дребно с акцент върху потребителите. Затова очакваме да продължим своето сътрудничество с CARAT с фокус преди всичко върху растежа.”

JYSK не оповестява публично конкретни цифри по изразходваните си маркетингови бюджети, само посочва, че те са в порядъка на трицифрена сума в милиони датски крони.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Не помня нищо такова, категорична е дуетната половинка Катя Борислав РАДОСЛАВОВ "Дует "Ритон" ми дължат 100 000 лв.! Ако ги платят, ще дам по 10 000 лв. на Преслава, Джино и Станимир Гъмов като свидетели". Това сподели пред "България Днес" Люси Иларионов. Режисьорът печели солидната сума след бас между него и ритонците по време на съвместното

Aкцията „Ако ти е студено, ме вземи” набира все повече последователи. Хора оставят зимни якета в различни градове в помощ на нуждаещи се от топли дрехи през студените месеци. Инициативата стартира в София и съседна Турция като у нас много хора оставят зимни якета и палта по дърветата на бул. Витошка.

Евелин Банев-Брендо е продал бутиковия си хотел "Ле Фльор", показа проверка на "България Днес". Срещу 4 559 691 лв., платени в брой, фирма на столични счетоводители се сдобива със седеметажната сграда на столичния бул. "Витоша", известна като перла в короната на Брендо. Впечатляващата сума постъпва по сметките на офшорка,