Нов рекорд за сайта на "24 часа" - 2 048 128 са чели през септември

https://www.24chasa.bg/novini/article/6476727 www.24chasa.bg

Нов рекорд по посещения регистрира сайтът на "24 часа" през септември, показват данните на Gemius на месечна база - посетен е от 2 048 128 потребители (виж графиката). Това е най-високият резултат, постиган от създаването на 24chasa.bg, а прогнозата за октомври е още по-висока.

Реално читателите ни са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

Предишният рекорд беше през юли, когато в сайта са чели 1 996 331. За пръв път през тази година посещенията в 24chasa.bg през летните месеци не намаляват, а растат. 

Нов рекорд за сайта на

В статистика на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на годината съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме наскоро с Google, където вече четат над 20 000 уникални потребители всеки ден.

За огромния ръст в сайта на "24 часа" има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

През 51 онлайн канала се разпространява съдържанието от изданията на Медийна група България (МГБ).

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Според данните на Gemius за юли мобилният сайт на „24 часа” – m.24chasa.bgе номер 1 в новинарския сегмент. Десктоп вариантът на „24 часа”  е в Топ 3.

Още един от сайтовете на МГБ – на „Български фермер”, е номер 1 в своя сегмент, показват данните на Gemius. Неговото съдържание се разпространява чрез 5 онлайн платформи.

Всички останали сайтове от групата на МГБ имат ръст през тази година, като при повечето той е двуцифрен.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Процедура по изграждане на морски хотел е стартирал бившият вицепремиер в правителството на Иван Костов Евгений Бакърджиев, показа проверка на "България Днес". Шикозната постройка ще се намира на първа линия зад Северния плаж на Приморско. Така шансът гледката от балконите на гостите да бъде закрит от друга бетонна постройки е нулев

В голям магазин за пердета се спря лорд Евгени Минчев, видя "България Днес". В типичния си шармантен вид паркетният лъв влезе в магазина и заразглежда стоките, като не пропусне да сложи задължителната маска на лицето. Трябва да признаем, че и с маска Минчев не губи от своята ексцентричност, а дори я подсилва

Руската гимнастичка Екатерина Селезньова показа изваяно тяло. Тя публикува снимка по бански на фона на морето в инстаграм. "Лятото свърши, не може ли да е до Нова година, моля?", написа Селезньова. Красавицата е двукартна световна шампионка от Баку миналата година. Тя взе злато в отборната надпревара и на обръч. На лента завоюва бронз