VIVACOM избра нова криейтив и медийна агенция - Havas

https://www.24chasa.bg/novini/article/6476839 www.24chasa.bg

Havas е новата криейтив и медийна агенция на “Виваком”.

Изборът на телекома е резултат от състоял се през лятото търг. Стратегическата цел на новото партньорство е адекватно позициониране на бранда VIVACOM в съответствие с ценностите на компанията, нейните реални позиции на пазара, както и с бъдещите ѝ приоритети за развитие.

Според маркетингово изследване за настоящото възприятие на марката хората възприемат и оценяват VIVACOM като “честния телекомуникационен оператор”. Честността е основна корпоративна ценност на телекома и задължително условие за изграждане на стабилна връзка с клиента. Затова компанията ще продължи да работи за поддържане на доверието на клиентите си.

Операторът продължава да следва и стратегическите си цели да предлага богато разнообразие от продукти и услуги. В тази връзка стартира нова комуникационна стратегия, в центъра на която поставя семейството.

Концепцията е предложена от Havas, носи емоционален заряд и решава една от най-предизвикателните задачи - достигането до различните целеви групи, като използва езика на всяка от тях. Платформата представя съвременно семейство, в което всеки член е уникален, но всички заедно имат силна връзка. В унисон с идеята е и новият слоган на маркетинг комуникацията на VIVACOM - “Различни заедно”.

С обединяването на креативния и медийния екип от една агенция се гарантира по-ефективен работен процес и разгръщане на творческия и стратегически потенциал на тандема клиент - агенция. В синхрон с новата агенция телекомът планира още по-интересни и полезни за потребителите си комуникационни активности.

“Щастливи сме, че VIVACOM избра Havas за нейна творческа и медийна агенция. Пълното обслужване се вписва в глобалната стратегия на Havas Group за предоставяне на 360 градуса на обслужване на всички клиенти и пълен набор от комуникационни услуги на едно място. Вярваме в ползотворното сътрудничество, което ще промени телеком пазара”, казва Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Световна шампионка по гимнастика дарява лентата си от олимпиадата в Рио де Жанейро в подкрепа на каузата "Сърце за пример". Християна Тодорова и куп популярни лица дават лични вещи за благотворителен търг в подкрепа на жени, жертви на насилие. Актрисата Стоянка Мутафова, певиците Нели Рангелова, Михаела Маринова и Сантра,

Камен Тонов свързан с неофициалния охранителен бизнес на Балбузанов Участник от „Биг брадър“ се оказа коз на прокуратурата срещу Камен Балбузанов-Куката. Камен Тонов-Михаловски бе викнат в спецсъда, за да даде показания по дело за рекет, палежи и побои срещу плевенския ъндърграунд герой заради връзките си с неофициалния му охранителен бизнес,

Живея чрез изкуството. То ми е необходимо, за да съм това, което съм. Така обяснява работата и призванието си актрисата и художник Диана Димитрова. Шармантната красавица, която спечели симпатиите на широката публика след превъплъщението си в образа на д-р Зорница Огнянова от популярния сериал "Откраднат живот",