VIVACOM избра нова криейтив и медийна агенция - Havas
02.10.2017 22:21; 24 часаHavas е новата криейтив и медийна агенция на “Виваком”.
Изборът на телекома е резултат от състоял се през лятото търг. Стратегическата цел на новото партньорство е адекватно позициониране на бранда VIVACOM в съответствие с ценностите на компанията, нейните реални позиции на пазара, както и с бъдещите ѝ приоритети за развитие.
Според маркетингово изследване за настоящото възприятие на марката хората възприемат и оценяват VIVACOM като “честния телекомуникационен оператор”. Честността е основна корпоративна ценност на телекома и задължително условие за изграждане на стабилна връзка с клиента. Затова компанията ще продължи да работи за поддържане на доверието на клиентите си.
Операторът продължава да следва и стратегическите си цели да предлага богато разнообразие от продукти и услуги. В тази връзка стартира нова комуникационна стратегия, в центъра на която поставя семейството.
Концепцията е предложена от Havas, носи емоционален заряд и решава една от най-предизвикателните задачи - достигането до различните целеви групи, като използва езика на всяка от тях. Платформата представя съвременно семейство, в което всеки член е уникален, но всички заедно имат силна връзка. В унисон с идеята е и новият слоган на маркетинг комуникацията на VIVACOM - “Различни заедно”.
С обединяването на креативния и медийния екип от една агенция се гарантира по-ефективен работен процес и разгръщане на творческия и стратегически потенциал на тандема клиент - агенция. В синхрон с новата агенция телекомът планира още по-интересни и полезни за потребителите си комуникационни активности.
“Щастливи сме, че VIVACOM избра Havas за нейна творческа и медийна агенция. Пълното обслужване се вписва в глобалната стратегия на Havas Group за предоставяне на 360 градуса на обслужване на всички клиенти и пълен набор от комуникационни услуги на едно място. Вярваме в ползотворното сътрудничество, което ще промени телеком пазара”, казва Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Райна Кабаиванска идва в България за премиерата на “Трубадур”
-
Тир блъсна и уби мъж край Хасково
-
Георги излъгал полицай, че роднините му са на погребение, те - посечени под матрака (Обзор)
-
Русия остава без евтини автомобили
-
Милко Калайджиев си обръсна мустака, за да участва в “Като две капки вода”
-
Гибралтар след намеса на военен кораб: Испания се държи детински
-
Христо Димитров: Чисто новата тв “Българе” тръгва на 26 февруари (Видео)
-
Победителят в конкурса “Пролет” на БНР ще пее в “Евросоник”
-
Журналисти на свободна практика отидоха при БСП за едно, а (не) се разбраха за ЦИК
-
20 канадски тв канала излъчват интервюта на Наталия Гуркова
-
Чурнализъм, или как се създава ленива (фалшива) журналистика
-
Духовникова е профайлър, Карамазов - смолянски следовател, в "Дяволското гърло"
-
Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие
-
3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България
-
Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а
-
Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна
-
Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark
-
Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.