От 4 години насам EVN България успешно си сътрудничи със своите клиенти за подобряване на продуктите, услугите и обслужването, които предоставя.
Заради силата на обратната връзка и нуждата от конструктивен поглед върху важните за дружеството теми, инициативата EVN Клиентски съвет продължава и набира нови съмишленици.
Досега съветът се е доказал като изключително ефективна платформа за развитие на дейността на компанията в интерес на потребителите.
Ако имате активна позиция и искате гласът Ви да бъде чут.
Ако желаете промяна и сте достатъчно смели, за да я предизвикате.
Ако сте обективна личност, която отчита чуждото мнение при взимане на решения.
Търсят се именно Вашите идеи, енергия и присъствие, за да осъществи форматът целта си и този път.
В инициативата ще бъдат включени до 24 пълнолетни участници, които ползват услугите на EVN България. Срещите на Клиентски съвет по определени теми се провеждат 2 пъти годишно (в съботни дни) в различни населени места. Мандатът на всеки участник е 2 години.
Кандидатствайте в срок до11-ти октомври 2017 г.
На уебсайта на дружеството ще намерите онлайн формуляр, който да попълните.
Можете да изпратите и свободно написано изявление (с трите имена, клиентски номер или ИТН, адрес, телефон и лична мотивация за участие):
– по имейл: klientski_savet@еvn.bg;
– по поща до адрес: EVN България, ул. Христо Г. Данов 37, 4000 Пловдив;
– лично във всеки EVN Офис.
Как Вашите идеи могат да се реализират, научете на www.evn.bg, във всеки EVN Офис или на телефон 0700 1 7777.