Zenith пак ще е медийната агенция на “Каменица” АД

https://www.24chasa.bg/novini/article/6508703 www.24chasa.bg

След конкурс “Каменица” АД преизбра за своя медийна агенция Zenith, която е част от комуникационната група на Publicis One.

Zenith ще се грижи за медийнотo обслужване на всички брандове на “Каменица”. Това са местните марки “Каменица”, “Астика”, “Бургаско пиво” и “Славена”, както и световните Stella Artois, Beck’s и Staropramen.

Двете компании са сключили договор за три години, през които ще работят заедно на българския, румънския и унгарския пазар. Преди конкурса Zenith пак работеше за всички брандове на “Каменица” от 2015 г.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Орлин Павлов изпя хитови свои парчета на представянето на новия сезон на сериала "Скъпи наследници" по bTV в кино "Люмиер" вчера. Освен него присъстваха Даяна Ханджиева, Китодар Тодоров, Рая Пеева и Веселин

Четири умни и възпитани българчета живеят в тежки условия и мизерстват! Павлинка (3 г.), Александър (4 г.), Борис (5 г.) и Емилия (7 г.) са много усмихнати и рецитират стихотворения, но са принудени да спят на земята. В дома им дълго време няма обзавеждане, храната често не достига, а 29-годишната им майка Боряна е принудена да ги отглежда сама в

Фолкпевицата Преслава вече е на крака и прави разходки след раждането! Екип на "България Днес" засне изпълнителката във вторник - пет дни след раждането на първото й отроче в столична болница. Преслава изглеждаше начумерена и сърдита, като от нея не грееше типичното майчинско щастие. Редом до нея беше и любимият й Павел,