24chasa.bg с ръст от 3,56% на годишна база, с 3,13% повече са импресиите за октомври

https://www.24chasa.bg/novini/article/6575801 www.24chasa.bg

Най-авторитетният новинарски сайт в България – 24chasa.bg, e пораснал с 3,56% спрямо същия месец преди година, сочат данните на Gemius за октомври. Ръст от 3,13% има и при импресиите спрямо предишния месец (отделни страници, които читателите са отваряли).

Най-голям ръст от сайтовете на Медийна група България има при bgfermer.bg (14,66% на уникалните потребители и 43,01% на импресиите), който е най-големият български сайт за агробизнес. Пораснали са също женският сайт mila.bg, бизнес сайтът dotbg.bg (4,05%) и здравният 24zdrave.bg (5,56%).

Рекорден ръст по посещения регистрира сайтът на "24 часа" през септември - 8,43% и 9,57% на годишна база, според данните на Gemius ( Виж класацията за септември на Gemius тук).

За октомври "24 часа" е в Топ 3 на новинарските сайтове.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

Мобилният сайт на "24 часа" има ръст от 10,72% за септември, което го прави лидер сред новинарските сайтове, които имат собствено съдържание и не купуват трафик.

В статистика на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на годината съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме наскоро с Google, където вече четат над 20 000 уникални потребители всеки ден.

За големия ръст в сайта на "24 часа" има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

През 51 онлайн канала се разпространява съдържанието от изданията на Медийна група България (МГБ).

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук и туитър канали, както и други мултимедийни платформи. 

 

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Северин Красимиров не е луд! Никой съдия не би приел такава експертиза!“, заявиха пред "България Днес" почернените близки на 30-годишната водеща Виктория Маринова. Те коментираха обвинения за убийството на Вики във връзка с решението на съда в Русе да го прати на изследване в психиатрия. Лекарите в психиатричното отделение към затвора в Ловеч ще

Халфът на "Лудогорец" Мей Махлангу излиза доста солено на клуба от Разград. Футболистът, който има едва 129 игрови минути от началото на сезона, прибира по 300 000 евро на година. Това е заплатата, която южноафриканецът договори при пристигането си при "орлите", научи "България днес". Той дойде от "Динамо" (Букурещ) през лятото и подписа с

Певицата, музикантка и танцьорка Крисия стана и художничка! Талантливото дете нарисува първата си картина, която ще продаде на благотворителен търг в края на декември. "Криси прояви интерес към рисуването и успя да създаде картината "Цветовете на гласа". Много е доволна от резултата", разказа пред "България Днес" нейният баща Марин Тодоров.