Около 1.7 млн. годишни винетки за коли са в продажба в търговската мрежа
04.02.2018 12:44; 24 часа онлайнБлизо 3.2 млн. броя са винетките за различните видове и категории превозни средства в търговската мрежа. От тях около 1.7 млн. броя са годишните винетки за леки автомобили. Това съобщиха от пресцентъра на Агенция "Пътна инфраструктура". Стикери се продават в над 3 000 разпространителски пункта. От тях 372 броя са с денонощен режим на работа. Това са големите бензиностанции, офисите на „Български пощи“, областните пътни управления и гранично контролно-пропускателните пунктове.
Пълният списък на пунктовете за продажба на винетки е публикуван на интернет страницата на АПИ - тук.
Агенция „Пътна инфраструктура” апелира шофьорите, които не са успели да закупят нужния им винетен стикер да сигнализират на e-mail: press@api.bg.
Днес не е постъпила нито една заявка за винетни стикери от обект за крайна дистрибуция в София. На 3 февруари са постъпили и изпълнени 3 заявки за годишни винетки за леки автомобили за три търговски обекти в столицата.
За първи път годишната винетка за всички превозни средства важи за срок от една година от датата на купуването ѝ. Ако шофьор си купи стикер например на 3 март 2018 г., когато тръгва на път за Националния празник и трите почивни дни, то той ще важи до 2 март 2019 г. Винетката се перфорира в търговския обект от продавача на стикера. Необходимо е да се изиска и касова бележка с вписан регистрационен номер на превозното средство, която трябва да се пази.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
"ИнСайт"вече казва какво е времето на Марс: В неделя било до 17 градуса топло
-
Китай отбеляза Празника на фенерите
-
Отложиха посещението на сръбския премиер Ана Бърнабич в Брюксел
-
Суперлуната през обектива на Ройтерс (Галерия)
-
Иззеха боен арсенал от берковчанин (Снимки)
-
Турчин убил краля на сръбската музика Шабан Шаулич
-
Христо Димитров: Чисто новата тв “Българе” тръгва на 26 февруари (Видео)
-
Победителят в конкурса “Пролет” на БНР ще пее в “Евросоник”
-
Журналисти на свободна практика отидоха при БСП за едно, а (не) се разбраха за ЦИК
-
20 канадски тв канала излъчват интервюта на Наталия Гуркова
-
Чурнализъм, или как се създава ленива (фалшива) журналистика
-
Духовникова е профайлър, Карамазов - смолянски следовател, в "Дяволското гърло"
-
Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие
-
3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България
-
Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а
-
Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна
-
Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark
-
Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.