Чрез стойността на сделката се прави и оценка на 100% от българската медийна група - 185 млн. евро. Плащането ще се извърши изцяло в брой, допълват от MTG. Когато купи "Нова телевизия" през 2008г. скандинавската група плати 620 млн. евро.
"Нова броудкастинг груп" е най-големият комерсиален медиен оператор в България - със 7 телевизионни канала и 19 онлайн бизнеса, които съвместно са генерирали през миналата година продажби за 991 млн. шведски крони (100 млн. евро) и оперативни приходи от почти 20 млн. евро (EBIT, т.е. преди плащането на данъци и лихви), допълва MTG.
Според Йорген Мадсен Линдеман, президент и изпълнителен директор на МTG, днес "Нова" контролира "33% комерсиален дял от зрителите" в българския ефир. Той дава и оценка на Дидие Щосел като "чудесен ръководител" на "Нова броудкастинг груп".
Според Линдеман компанията напуска България заради започналото оттегляне от традиционната телевизия и фокусирането върху развлекателния бизнес и предлагането му през онлайн платформи.
-
Автовоз, цистерна и автобус се удариха край „Дунав мост”
-
Румен Гечев: Всички в ЕС въвеждат антикризисни мерки
-
Католическата църква в щата Ню Мексико ще изплати над 120 млн. долара на жертви на сексуално насилие
-
Мартин Владимиров: Отстъпка за горивата за цялото население е неразумна мярка
-
ГДБОП разби банда лихвари в София
-
Земеделци в Пловдивско притеснени от градушките, още чакат компенсациите