Dentsu Digital Camp 2018 успя да повтори успеха на първото си издание и качи на една сцена 13 лектора, представители на български и глобални медии, на агенции от мрежата на Dentsu Aegis Network и на някои от най-големите български компании, които говориха пред повече от 650 човека за трансформацията на бъдещето подредством хората и данните.
Събитието успя да задържи интереса на всички участници до самия край, съчетавайки теми като връзката между поведението на брандовете и навиците на хората и как това диктува взимането на маркетингови решения, персонализирането на рекламата, създаването на адресируеми послания в многоканална среда, дигиталните трансформации в тютюневата и фармацевтичната промишленост и тенденциите и иновациите, които рушат представата на потребителите за симбиозата между данните и хората.
Публиката на Dentsu Digital Camp, която се състоеше от медийни и маркетинг професионалисти от България и балканския регион, регионални и местни рекламодатели, собственици на медии и технологични компании, успя да превърне конференцията в място за изграждане на контакти от високо ниво както между участниците, така и с лекторите и парньорите на събитието.
"Dentsu Digital Camp цели да привлече вниманието на всички към тенденциите и огромните промени, които дигиталната икономика налага на обществото ни и да говорим за нещата, които работят наистина добре и за грешките, които никой от нас не трябва да си позволява. Вярвам, че именно събития като това са правилния начин, по който можем да променим бъдещето не само за рекламната индустрия и рекламодателите, но индиректно и за цялото общество, като изграждаме дигитална икономика, която да работи в полза на всички членове на това общество", заяви Мария Грашнова, Главен Изпълнителен Директор на Dentsu Aegis Network Bulgaria.
"За втора поредна година успяваме да насърчим индустрията не само да се възползва от възможностите, които дигиталните иновации в медиите предлагат, но и да ги прилага на практика, като ги включва в своите бизнес и маркетингови стратегии", добави тя.
Благодарност към всимки лектори, които представиха транформацията на бъдещото, по такъв достоен начин.
Dentsu Digital Camp се организира от Dentsu Aegis Network България, част от глобалната мрежа Dentsu Aegis Network. В България комуникационната компания развива медия агенциите Carat и Vizeum, агенциите за дигитален маркетинг – iProspect и дигитален криейтив Isobar, звеното за инвестиционен и медиен мениджмънт Amplifi, както и търговското подразделение за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн - Amnet.
За Dentsu Aegis Network
Като част от Dentsu Inc, Dentsu Aegis Network, чрез своите десет международни агенции: Carat, Dentsu, Dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope и Vizeum, както и с подкрепата на постоянно развиващите се специализирани компании: Amnet, Amplifi, Data2Decisions, Mitchell Communications (PR) и 360i – се стреми да е глобалната мрежа, която всеки клиент би избрал, търсейки най-добрите знания и възможности за бранд, медийни и дигитални комуникационни услуги. Dentsu Aegis Network предлага отличителна и иновативна гама от продукти и услуги, ръководейки мрежата от своята централа в Лондон. За компанията работят над 35 000 професионалисти в 145 страни в цял свят.