"24 часа" вече e новинарски сайт № 1! Официално!

https://www.24chasa.bg/novini/article/6757735 www.24chasa.bg

Сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) вече официално е най-големият новинарски сайт в България, показват новите данни на Gemius за февруари (виж таблицата по-долу).

Той е имал 1 280 214 уникални посетители през периода, изпреварвайки окончателно сайта Вести бг. 

За януари 24chasa.bg бе на второ място в класацията на новинарските сайтове, като само 5000 уникални посещения го деляха от първия в класацията "Вести".

През февруари "24 часа" вече води убедително пред него, с над 24 000 уникални посетители. 444 248 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  990 430 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени близо 19 млн. импресии - важен резултат за рекламодателите.

Резултатът на "24 часа" за февруари е много сериозен предвид факта, че месецът е с три дни по-къс от предходния и въпреки това е регистриран сериозен ръст. Почти всички новинарски сайтове са "паднали" в същия период.

Вероятно за добрия резултат на "24 часа" роля има и промененият алгоритъм на Facebook - според анализатори крайният ефект от промяната облагодетелства сайтове като "24 часа" - със силна марка и оригинално съдържание.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 80 000.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави.

За сериозния ръст в сайта на "24 часа" през 2017 г. има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Очаквайте пълен анализ на данните, през февруари ръст имат и всички останали сайтове от групата на "24 часа". 

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Баща за пример е бившият мъж на водещата Венета Райкова - Тихомир Георгиев. Тишо, както го наричат повечето хора, се грижи страхотно за сина си Патрик, видяха папараците на "България Днес". Разведеният мъж използва всяка минута да е до наследника си. Тишо дори си е купил електронна цигара, за да не трови детето.

Актьорът Калин Врачански май има нова тръпка. Поне това издава поведението му в столичен мол. Калин се опитваше да си избере увлекателни книги, но нещо все го теглеше към телефона. Той оживено комуникираше с някой онлайн и очевидно разговорът му бе доста

Легендарният български футболист Мартин Петров е много близо до това да започне работа в английския гранд "Манчестър Сити"! Това научи "България Днес" ексклузивно от източници, близки до врачанина. Марто е поканен да стане скаут в екипа на мениджъра Хосеп Гуардиола. Той ще отговаря за привличането на таланти от Източна Европа.