UM Белград и Кока-Кола във финала на престижния фестивал в Рим

https://www.24chasa.bg/novini/article/6800912 www.24chasa.bg

Кампанията на пръв ръчно плетен и тъкан билборд с логото на световноизвестната марка Кока-Кола влезе във финала на Festival of Media Global в Рим, в категория креативно използване на медии. За пръв път една компания от този район влиза във финала на този престижен фестивал. Съвместната кампания на UM Белград и McCann Белград е отличен пример за това как медиите могат да бъдат използвани по един действително иновативен и необикновен начин, като същевременно всичко е добре обмислено и пълно с креативност. Класическата форма на билборда е съчетана с нестандартна форма на плетен т.е. тъкан билборд, което създава ефекта на смес от традиция и иновативност. Кока-Кола, компанията чието лого е известно навсякъде по света, с тази кампания доказва че, един бранд е голям само ако притежава способността да осъзнае правилните културни и локални ценности.

„Влизането във финала на толкова прочут фестивал е голяма гордост и чест, както за екипа който участва в проекта, така и за цялата агенция. Макар че, заедно с Кока-Кола вече няколко пъти сме участвали и печелили награди на най-различни фестивали, сега за пръв път нашето творчество е забелязано на световно ниво, и това е голямо удоволствие за всички нас. Когато творчеството и креативността са признати на един толкова прочут фестивал, това е доказателство че добрата работа, посветеността и упоритостта нямат граници. Освен това, радваме се че по този начин допринасяме за промоция на сръбската традиция. Този успех споделяме с нашия клиент Кока-Кола и агенцията McCann Белград. Работата в екип винаги носи успех.” Каза Дубравка Урошевич, регионален акаунт директор в агенцията UM Белград.

Кампанията на ръчно плетен и тъкан билборд е реализирана в рамките на обявата на живописния сериял Незабравими вкусове от Сърбия, разкриващ и съживяващ стари, почти забравени рецепти. С този сериял, Кока-Кола представя традиционни и модерни версии на ястия, приспособени към съвременния, забързан начин на живот.

Фестивалът на масови медии е сред най-значителните събития в сферата на медийната индустрия. На тазгодишния фестивал, който се провежда в Рим, ще участват прочути представители и експерти в областта на комункациите. Реномираното жури ще даде награда на кампаниите, които по иновативен начин са използвали различни медийни форми. Имената на победителите ще бъдат обявени на финалната церемония на 14 май, в Рим.

Всички проекти, класирали се за финала, можете да намерите на link.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Един от най-известните певци в Сърбия и легенда на югофолка Шабан Шаулич е загинал в катастрофа в Германия тази сутрин. Информацията бе потвърдена от зетя на певеца Бата Миркович. 67-годишният Шаулич е пътувал с лек автомобил към международното летище в Дортмунд, а катастрофата е станала край град Билефелд. Певецът не е шофирал колата.

Приближен на сочения за наркобос Виктор Боцев-Джуката отърва панделата! Георги Златков призна, че е участвал в бандата на Джуката за разпространение на дрога, сключи споразумение с прокуратурата и се размина с 2 години условно с 4-годишен изпитателен срок, научи "България Днес". Според прокуратурата Виктор Джуката е ръководил бандата между май и

Силвия Кацарова е съвестен сметкоплатец! Естрадната певицата стриктно следи плащането на задълженията си. Преди дни беше забелязана в офиса на мобилен оператор да се издължава за телефон, интернет и телевизия. Кацарова бе една от малкото клиентки, които си тръгнаха с усмивка, след като джобовете й олекнаха.