UM Белград и Кока-Кола във финала на престижния фестивал в Рим

https://www.24chasa.bg/novini/article/6800912 www.24chasa.bg

Кампанията на пръв ръчно плетен и тъкан билборд с логото на световноизвестната марка Кока-Кола влезе във финала на Festival of Media Global в Рим, в категория креативно използване на медии. За пръв път една компания от този район влиза във финала на този престижен фестивал. Съвместната кампания на UM Белград и McCann Белград е отличен пример за това как медиите могат да бъдат използвани по един действително иновативен и необикновен начин, като същевременно всичко е добре обмислено и пълно с креативност. Класическата форма на билборда е съчетана с нестандартна форма на плетен т.е. тъкан билборд, което създава ефекта на смес от традиция и иновативност. Кока-Кола, компанията чието лого е известно навсякъде по света, с тази кампания доказва че, един бранд е голям само ако притежава способността да осъзнае правилните културни и локални ценности.

„Влизането във финала на толкова прочут фестивал е голяма гордост и чест, както за екипа който участва в проекта, така и за цялата агенция. Макар че, заедно с Кока-Кола вече няколко пъти сме участвали и печелили награди на най-различни фестивали, сега за пръв път нашето творчество е забелязано на световно ниво, и това е голямо удоволствие за всички нас. Когато творчеството и креативността са признати на един толкова прочут фестивал, това е доказателство че добрата работа, посветеността и упоритостта нямат граници. Освен това, радваме се че по този начин допринасяме за промоция на сръбската традиция. Този успех споделяме с нашия клиент Кока-Кола и агенцията McCann Белград. Работата в екип винаги носи успех.” Каза Дубравка Урошевич, регионален акаунт директор в агенцията UM Белград.

Кампанията на ръчно плетен и тъкан билборд е реализирана в рамките на обявата на живописния сериял Незабравими вкусове от Сърбия, разкриващ и съживяващ стари, почти забравени рецепти. С този сериял, Кока-Кола представя традиционни и модерни версии на ястия, приспособени към съвременния, забързан начин на живот.

Фестивалът на масови медии е сред най-значителните събития в сферата на медийната индустрия. На тазгодишния фестивал, който се провежда в Рим, ще участват прочути представители и експерти в областта на комункациите. Реномираното жури ще даде награда на кампаниите, които по иновативен начин са използвали различни медийни форми. Имената на победителите ще бъдат обявени на финалната церемония на 14 май, в Рим.

Всички проекти, класирали се за финала, можете да намерите на link.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Чалгарки + лоши момчета = класическа комбинация. Представителките на кръшния жанр имат силно влечение към мъже, които имат проблеми със закона. Или към парите им. Жоро Бирмата е последният виден любовник на фолкпевици, който е преследван от органите на реда и беше обявен за издирване. Младежът дълго време имаше връзка с Преслава,

Феновете на една от най-сексапилните жени в Италия Мелиса Сата могат да си отдъхнат! Съпругата на Кевин-Принс Боатенг, който в момента рита в "Сасуоло", се завръща на малкия екран. Моделката ще води риалити предаването "Бащата на булката" по LA5. Това ще е последното издание на шоуто, което се радва на огромен успех на Апенините.

Георги Христов отказа да пее на мащабен концерт в зала 1 на НДК. Изпълнителят беше гвоздеят в програмата на Фестивала за поп и рок музика - София. По план трябваше да излезе последен на сцената, да получи награда за цялостно творчество и да изпее хитовото си парче "Черно и бяло". "Христов стоеше до сцената и му оставаха секунди да излезе и да