200 000 харесаха сайта на "24 часа", има над 20% годишен ръст през март

https://www.24chasa.bg/novini/article/6818020 www.24chasa.bg

Над 200 000 читатели са харесали съдържанието на 24chasa.bg, показват данните от неговата фейсбук страница. Новината дойде точно на 27-годишнината на "24 часа".

За разлика от други сайтове, всички "лайкове" във фейсбук страницата ни са реални, няма купени, така както няма и платен трафик. За това благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 27 години!

Потвърждение за читателската лоялност е фактът, че последователите на "24 часа" във фейсбук (follows) са над 197 000 - те са избрали доброволно да получават всяко съдържание, което "24 часа" поства на фейсбук страницата си.

Отделно ричът (Reach, потребителите на фейсбук, до които достигаме), е 1 000 000 към момента, като често минава милион и половина. Това също са наши читатели, които виждат част от съдържанието ни във фейсбук - според индивидуалните си интереси.

Всички те могат да бъдат спокойни - нито някога сме ползвали техните данни, нито някога ще си позволим да злоупотребим с доверието им. 

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg във вестникарски сайт №1 в България.

Реално сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е и най-големият новинарски сайт в България, чийто трафик се дължи на авторски материали, подготвяни денонощно от екип професионални журналисти.

Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега. Призоваваме всички конкурентни сайтове да го направят - ако им стиска.

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през март, показват пълните данни на Gemius.

24chasa.bg е имал 1 243 570 уникални посетители през периода. 418 040 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  914 282 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени близо 19 млн. импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 115 000.

Равносметката за февруари за сайтовете от Медийна група България е следната: 24chasa.bg е с ръст 20,77% на годишна база. Мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg e пораснал  с 9,72% на месечна база и 38,85% на годишна.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 41,47 на месечна база и 52,37% на годишна, bgdnes.bg - 3,95% месечна и 16,22 на годишна, m.bgdnes.bg - 9,45 на месечна, bgfermer.bg - 32,07% на месечна база и 24,79% на годишна, dotbg.bg - 51,53 на месечна база и 20,44 на годишна, mila.bg - 41,64% на годишна, mama24.bg - 70,18% на месечна база и 22,38% на годишна, hiclub.bg - 13,85% на месечна и 24,27% на годишна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави.

За сериозния ръст в сайта на "24 часа" през 2017 г. има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Бившата половинка на нападателя на "Валенсия" Симоне Дзадза - Киара Биази, е по-освободена от всякога. Красивата италианка показа снимките от последната си фотосесия. На някои от кадрите тя е полугола, като закрива гърдите единствено с косата си. На други е облечена в секси бански костюми. Мнозина от последователите на Киара в социалните мрежи

"Ювентус" се оказа най-щедрият откъм трансфери клуб през това лято. "Бианконерите" похарчиха цели 256,9 милиона евро за нови футболисти преди старта на новия сезон. Битката за скудетото в италианското калчо започва тази вечер. Първата битка е очаквана с огромен интерес от цял свят, тъй като мегазвездата Кристиано Роналдо ще направи своя официален

Сериозен конфликт между треньора на "Лудогорец" Пауло Аутори и футболистите се заражда в съблекалнята, научи "България Днес" от свой достоверен източник в клуба. "Орлите" завършиха само 1:1 при гостуването си на "Зрински" (Мостар) в реванша от третия предварителен кръг за Лига Европа, като в първия мач бяха спечелили с 1:0 и с общ резултат 2:1