DDB София с ново име

https://www.24chasa.bg/novini/article/6839768 www.24chasa.bg

През последните двадесет и пет години DDB София се наложи като рекламна агенция, която определя развитието на рекламната индустрия в България. Стотици клиенти, кампании и награди по-късно, дойде време агенцията да направи следващата стъпка.

Считано от днес, DDB София ще приеме име, което отразява най-добре нейните ценности, амбиции и устрем.

guts&brainsDDB ще продължи по същия път – този, който води към безкомпромисни и неочаквани решения за широк спектър от комуникационни и бизнес задачи.

„Винаги сме предлагали качествен брандинг и е логично да се погрижим и за нашия.“, казва Христос Папаполизос, Президент Югоизточна Европа и ОНД за DDB Европа. „guts&brainsDDB отразява вродената упоритост и твърд характер на агенцията, както и нейната космополитност. Географски обозначеното название DDB София вече не отразява нито едно от двете. guts&brainsDDB е и продължава да бъде горд член на семейството на DDB и дава пример как цялата международна група е способна да гледа напред.“

„Живеем във вълнуващи времена и не се заблуждаваме, че можем да предвидим какво крие бъдещето. Единственият начин да бъдем подготвени е да сме отдадени на собствените си ценности и да инвестираме в тях. Така ще осигурим стабилност за нас и нашите партньори.“ казва Ангелос Парасхакис, Изпълнителен директор guts&brainsDDB.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Живея с 400 лева, нямам пожизнена пенсия, но не се оплаквам "Видях "другия" свят, но още искам в този! Имам много какво да направя с живота си, а и внучката ми дава крила". Това сподели пред вестника ни голямата ни оперна прима Христина Ангелакова месеци преди да си отиде от този свят на 20 май. Певицата почина на 73 г.

Война за контрол на наркоканали към Блзкия изток и разчистване на сметки заради предателство около разбитата фабрика за амфетамини в софийското село Опицвет са причина за екзекуцията на арабите Фейсал Закка и Матар aл Рулех. В това са убедени криминалисти, разследващи зловещото покушение от края на 2002 г.

Д-р Петър Берон се мотае по столичните пазари, видяха топпапараците на "България Днес". В малко разпасан вид зоологът разгледа внимателно какво предлагат търговците и избра най-доброто за своята