МЕТРО България търси дългосрочни партньори за програмата „Бъдеще за автентичните млечни продукти“

https://www.24chasa.bg/novini/article/6840669 www.24chasa.bg

- До 20 май 2018 МЕТРО търси партньори за програма „Бъдеще за автентичните млечни продукти“. Програмата е насочена както към малки локални мандри, така и към по-големи млекопреработватели.

- МЕТРО ще предложи стратегическо партньорство, реализация и популяризация на автентични български млечни продукти.

- Повече информация относно кандидатурата и изискванията можете да намерите на www.metro.bg/bg-milk 

До 20 май МЕТРО очаква заявки от български мандри и млекопреработватели, за да организира с тях съвместното им производство и реализация на местния пазар на прясно и кисело мляко, сирене, и кашкавал. Разработената програма „Бъдеще за автентичните млечни продукти“ ще цели да популяризира българските млечни храни, произведени по традиционен начин. Потенциалните партньори ще трябва да представят набор от докуемнти и да отговарят на стандартите за качество, очаквани от компанията.

МЕТРО ще предложи стратегическо и дългосрочно партньорство, реализация на уникални млечни продукти, популяризация на съответните марки и продукти, както и бъдещо сътрудничество за износ в Европейски съюз (ЕС). МЕТРО ще съдейства на бъдещите си партньори и ще разясни детайлно процеса на работа, възможностите за подкрепа и сътрудничество.

„Българските млечни продукти са кулинарната емблема на България. МЕТРО си поставя за цел да ги върне на трапезата във всеки български дом, както и да ги предложи, чрез професионалните си клиенти от туристическия бранш, на чужедстранните гости в зимните и летни курорти на страната.“, сподели Георги Гърневски, ръководител на програмата „Бъдеще за автентитните млечни продукти“.

За да кандидатсват, млекопреработвателите ще трябва да подготвят следната информация:

- Кратко представяне на мандрата

- Попълнен въпросник

- Копие от лабораторен анализ за продуктите, посочени във въпросника

- Снимки на продуктите и етикетите

- Грамоти и отличия от изложения и конкурси (ако такива са налични)

- Автентични рецепти и традиции, свързани с млечните продукти от конкретния регион

Пакетът от документи трябва да се изпрати до 20 май 2018 на адрес:

Метро Кеш енд Кери България

Гр. София, бул. Цариградско шосе 7-11 км,

Административен вход – за отдел „Млечни“- програма „Бъдеще за автентичните млечни продукти“

За програмата „Отгледано с грижа в България“

През 2017 МЕТРО България даде старт на новия си модел в търговията с плодове и зеленчуци, и месо, разчитащ на директно партньорство с близо 200 малки земеделски производители в регионите, в които оперират 11-те магазина на компанията. Програмата, наречена „Отгледано с грижа в България“, превърна МЕТРО в посредник между местните земеделски производители и професионалните му клиенти от хотелския и ресторантьорски бизнес. Сега, „Отгледано с грижа в България“ насочва усилията си и към млечните храни и продукти.

За програмата „Бъдеще за автентичните млечни продукти“

Програмата „Бъдеще за автентичните млечни продукти“ цели да даде шанс, както на по-малки мандри, така и на по-големи млекопреработватели, да представят своя асортимент. За МЕТРО е важно да популяризира традиционните български млечни продукти, за да могат повече клиенти да се докоснат до вкуса им. Повече информация относно кандидатурата, изискванията и дoкументите за попълване може да бъде намерена на www.metro.bg/bg-milk

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Живея с 400 лева, нямам пожизнена пенсия, но не се оплаквам "Видях "другия" свят, но още искам в този! Имам много какво да направя с живота си, а и внучката ми дава крила". Това сподели пред вестника ни голямата ни оперна прима Христина Ангелакова месеци преди да си отиде от този свят на 20 май. Певицата почина на 73 г.

Война за контрол на наркоканали към Блзкия изток и разчистване на сметки заради предателство около разбитата фабрика за амфетамини в софийското село Опицвет са причина за екзекуцията на арабите Фейсал Закка и Матар aл Рулех. В това са убедени криминалисти, разследващи зловещото покушение от края на 2002 г.

Д-р Петър Берон се мотае по столичните пазари, видяха топпапараците на "България Днес". В малко разпасан вид зоологът разгледа внимателно какво предлагат търговците и избра най-доброто за своята