Данни за рекламните бюджети за 2017 г. и прогнози за 2018 г. на първия "Форум на комуникационната индустрия"

https://www.24chasa.bg/novini/article/6843501 www.24chasa.bg

Данни за рекламните бюджети за 2017 г. и прогнози за 2018 г. ще бъдат изнесени на първия "Форум на комуникационната индустрия", който ще се състои на 9 май в София. Организатор на конференцията е Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). На форума ще се обсъжда още има ли медийна инфлация у нас, както и прогнозите за рекламния бизнес, потребителското поведение и дигиталния свят през 2018 г. 

Eднодневната конференция ще е под надслов „Глобални посоки – локален фокус” и амбицията й е да направи обзор на рекламния пазар oт бизнес гледна точка. В три тематични панела представители на топ мениджмънта на голeмите медийни групи и рекламодатели, маркетингови изследователи и международно признати лектори ще представят прогнозите си за трансформацията – в рекламния бизнес, потребителското поведение и в дигиталния свят.

Събитието ще бъде открито с годишен обзор на бизнеса от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), представен от София Пенева, председател на Управителния съвет. Tя ще покаже данни на БАКА за инвестициите в различните типове медии за 2017-а и 2018-а.

Глобалните трендове и локалните предизвикателства през годината ще се дискутират в отворен панел от топ мениджмънта на някои от най-влиятелните компании в бранша, сред които: Дидие Щосел, изпълнителен директор на "Нова Броудкастинг груп", Флориaн Скала, изпълнителен директор на "Би Ти Ви Медия груп, Николай Неделчев, управляващ директор на Publicis One, Александър Димитров, главен изпълнителен директор на Mтел и Михаела Пиерова, генерален директор на Sanofi.

Първият панел ще завърши с лекция на Лий Хобс, вицепрезидент на "Телевизия за Европа, Близък Изток и Африка" на Дискавъри, който отговaря за унифицираната стратегия за 360-градусов мениджмънт на платените канали, като Discovery Channel и TLC на 140 пазара.

Панелът, посветен на потребителски нагласи, ще бъде открит от д-р Патрик ван Веен, експерт по социално поведение и основател на Apemanagement®. По образование биолог, той изследва поведението на потребителя, съпоставяйки го със същите импулси, които определят социалното поведение при маймуните.

Темата за социалната промяна у потребителя ще продължи с дискусия, в която ще участват Марчела Абрашева, регионален директор за Югоизточна Европа на KANTAR TNS, Диньо Маджаров, директор "Изследвания" в "Прагматика", Мирослава Геoргиева, търговски директор на GfK България.

Форумът ще завърши с дискусия за трендовете в дигиталната среда, които ще имат значение през 2018 у нас. Как да оцелеем в медийния апокалипсис и колко струват данните тук и сега ще дискутират Любен Белов, партньор и основател на LAUNCHub, Емил Олованов, мениджър на Crimtan Bulgaria за Балканите, Кристин Стоянов, изпълнителен директор на Metric DS, Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Румениге качва 18-годишната Теодора в планината  Румениге звучи като име от някоя приказка. И действително е. Румениге Тодоров Юруков е героят, смелият рицар, който носи на ръце сестричката си Теодора до връх Ботев. Защото тя не може да ходи. За уникалния случай на братска обич разказаха приятели и близки на момчето.

Българският снайперист Крум Хаджипетков шашна и най-добрите военни специалисти в Германия, след като уцели портокал от 800 метра разстояние. Това е само един от уникалните рекорди на българина, регистрирани по време на състезание в Германия това лято. Ефрейторът от 31-ви механизиран батальон - Хасково, спира дъха на всички с точния си мерник.

Световна шампионка по гимнастика дарява лентата си от олимпиадата в Рио де Жанейро в подкрепа на каузата "Сърце за пример". Християна Тодорова и куп популярни лица дават лични вещи за благотворителен търг в подкрепа на жени, жертви на насилие. Актрисата Стоянка Мутафова, певиците Нели Рангелова, Михаела Маринова и Сантра,