Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemake

https://www.24chasa.bg/novini/article/6864525 www.24chasa.bg
Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор на "Огилви груп България", Гавин Дюк, шеф на "Груп М", Павел Гала, управляващ партньор на Wavemaker и Владимир Стоилов, управител на Wavemaker за България - от ляво на дясно, представят новата агенция.

Ogilvy Group България представи новата медийна компания с бранда Wavemaker, която е част от най-голямата група за медийно планиране в света GroupM.

Агенцията се фокусира в управлението на микса от медии, съдържание и технологии, така че да работят най-ефективно за специфичните цели на локални и глобални клиeнти.

Wavemaker e нов бранд в портфолиото на GroupM, част от най-голямата комуникационна група в света WPP, и обединява глобалните бизнеси на агенциите MEC и Maxus. С лиценза за Wavemaker Ogilvy Group България става основният локален партньор на WPP. Управлението на новата агенция се поема от Владимир Стоилов, дългогодишен кадър на Ogilvy Group Bulgaria, с 12-годишен опит на българския медиен пазар.

“Като най-голямата компания за управление на медийни инвестиции, ние носим отговорност за всяка трета реклама, която достига до аудиториите във всички точки на земното кълбо”, казва Гавин Дюк, изпълнителен директор на GroupM за Централна и Източна Eвропа, който пристигна у нас за представянето на новата агенция.

Владимир Стоилов, управляващ директор на Wavemaker в България

“Wavemaker e агенция с нова концепция. Растежът на всеки бизнес днес е възможен, ако познаваме наистина добре клиентите. Wavemaker разполага с най-дълбоката база данни за това как потребителите взимат решения. Вече сме анализирали повече от 350 хиляди потребители на повече от 70 продуктови категории по целия свят и можем да достигаме до тях не просто през медии, а през интересно съдържание, базирано на анализа на данни чрез технологии. Това познание е основата на нашите комуникационни стратегии и дава истинско предимство на нашите клиенти”, казва Павел Гала, управляващ партньор на Wavemaker глобално, който също e в София за официалното представяне на бранда.

“Wavemaker предлага пълно медийно обслужване. Отличава ни начинът, по който синхронизираме медии, съдържаниe и технологии, за да работят най-добре за резултатите на нашите клиенти”, каза Владимир Стоилов, управляващ директор на Wavemaker в България.

“Стартираме с екип от специалисти в областта на традиционните и дигитални медии, медийни изследвания и потребителски нагласи, част от които са досегашни служители на Ogilvy Group, и планираме скорошно разширявaне", добави той.

Екипът работи с бранда Wavemaker на българския пазар oт началото на 2018 г. и вече обслужва редица глобални и локални клиенти, сред които DM, Lavazza, Skechers, Edgewell и Kаrcher.

Владимир Стоилов има образователни степени по социология и маркетинг и започва кариерата си като част от екипа на Nielsen, занимаващ се със социологически и пазарни проучвания. През 2007 г. започва работа в Ogilvy Group Bulgaria като медия планьор в Mindshare, където се развива професионално през следващите 12 години. През последните няколко години е част от мениджмънт екипа на групата и отговаря за стратегическото планиране на най-големите клиенти, сформиранe и обучение на екипи и управление на работния процес.

Към момента Ogilvy Group България включва седем компании: Ogilvy&Mather Advertising, Ogilvy Action, Ogilvy PR, Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Intomedia и две стратегически партньорства с Metric DS и Knoway. 

Сред клиентите на групата в България са Mtel, Kaufland, Unicredit Bulbank, Procter & Gamble, GSK, Unilever и oще над 60 марки, като 30% от тях са лидери на пазара в съответния бранш.

GroupM e световният лидер в управлението на медийни инвестиции. Компанията предлага инструменти за достигане или създаване на ценна аудитория и инвестира в хора, съдържание, технологии и данни, за да направи агенциите си оптимално ефективни. Тя обслужва дъщерните медийни компании в мрежата WPP: Mindshare, MediaCom и Wavemaker.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Има диплома Оперната певица лекува с космическа енергия Оперната певица Весела Нейнски владее техниките на хипнозата, научи "България Днес". Участничката във "ВИП брадър" е сертифициран терапевт от Българската асоциация по хипноза и хипнотерапия, показа проверка на вестника. Самата Нейнски признава, че е вкарвала много хора в транс.

Роки носи вода и говори по телефона Самобитният български гений ражда невероятни изобретения, някои от които още чакат да влязат в приложение. Едно от последните невероятни постижения е робот болногледач, научи "България Днес". Тенекиеният Роки е роден в гаража на 32-годишния инж. Росен Христов от Шумен.

Климатологът доц. Георги Райчев крачи из София забързано и хлднокръвно дава прогнози за времето по телефона, видя "България Днес". За няколко стотин метра апаратът му не спря да звъни, като Райчев убеждаваше потърсилите го, че температурите наистина ще паднат рязко към края на седмицата и ще вали сняг.