Традиционната Online Avdertising конференция в нетрадиционен формат

https://www.24chasa.bg/novini/article/6866375 www.24chasa.bg

Конференцията за интернет реклама и SEO Online Avdertising вече стана добра традиция в света на онлайн маркетинга за бизнеса. Тази година за пръв път традицията придоби нова визия. Конференцията се проведе изцяло в онлайн формат. Този експеримент се оказа успешен. Всъщност какво друго да очакваме в нашия динамичен дигитализиран свят?

Експериментът на Online Advertising Live Edition се състоя на 27 март в Софтуерния университет. Благодарим на колегите от СофтУни за помощта с пускането на livestream.

Програмата включваше 12 лекции за SEO, РРС реклама и онлайн търговия:

Контент стратегията двигател на успешната SEO оптимизация \ Дидо Григоров, SerpactSEO оптимизация за SPA (Single Page Application) \ Симеон Емануилов, NetpeakСъздаване и развитие на онлайн магазин - етапи, насоки и грешки \ Илиан Илков, baby.bg10 лайфхака за израстване от малък до среден бизнес с помощта на онлайн маркетинг \ Жюстин Томс, ABC Design & Communication GroupТрикове за оптимизиране на онлайн реклама в различни източници: Google AdWords, Facebook, Instagram \ Виктория Тодорова, NetpeakAMP и разкриване на мистерията около него \ Петър Николов, MobilioРегламент GDPR за онлайн магазини \ Николай Кискинов, Vladimirov&KiskinovЗащо и как да използваме онлайн видео успешно \ Петър Владимиров, Interactive ShareПрактическо използване на Google инструменти – Google Optimize, Google TagManager и Google Analytics в действие \ Благовест Йорданов, Net InfoGoogle AdWords Реклама: тънкости при таргетирането и успешни практики \ Димитър Димитров, InboundНулев резултат в Google {Featured Snippets}. Кога, как и какво е важно за него? \ Никола Минков, Serpact5 начина за programmatic реклама в България \ Мартин Попов, Interactive Share

Първият ни опит с излъчването на живо не мина абсолютно гладко, сблъскахме се с технически проблеми със самият Facebook live, имахме паузи, но въпреки всичко събитието беше успешно. За участие в конференцията се регистрираха 998 души, а самото излъчване през деня беше гледано от общо 5476 уникални потребители на Facebook. Интересът към конференцията надхвърли нашите очаквания. Статистиката говори сама за себе си:

Онлайн изданието имаше много предимства: безплатно участие, възможност за дискусия, участие в събитието от всяка точка на земното кълбо с достъп до интернет. Онлайн форматът не попречи на ефективния нетуъркинг. Участниците дори по-активно задаваха своите въпроси на лекторите, отколкото на класическата конференция. Live изданието намали притеснението. След приключването на лайва комуникацията между участниците и лекторите продължи в Online Advertising Group във Facebook и трае досега.

Още един плюс на live изданието е това, че конференцията може да бъде гледана отново и отново. Желаещите да участват в събитието, изпуснали излъчването на живо, имат възможност да закупят видео записа на всички лекции. Цената на записа е 48 лв.

Ще има ли живот онлайн форматът? Със сигурност, да! Проучихме мнението на участниците след конференцията и то ни окуражава да продължим с Online Advertising Live Edition:

Значи ли това, че дойде краят на традиционната офлайн конференция Online Advertising? Твърдо не. Екипът ни вече подготвя класическото издание на OAConf, което ще се проведе през есента в София. Тази години се очаква събитието да се развихри в още по-голям мащаб. До среща на ОА!

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Живея с 400 лева, нямам пожизнена пенсия, но не се оплаквам "Видях "другия" свят, но още искам в този! Имам много какво да направя с живота си, а и внучката ми дава крила". Това сподели пред вестника ни голямата ни оперна прима Христина Ангелакова месеци преди да си отиде от този свят на 20 май. Певицата почина на 73 г.

Война за контрол на наркоканали към Блзкия изток и разчистване на сметки заради предателство около разбитата фабрика за амфетамини в софийското село Опицвет са причина за екзекуцията на арабите Фейсал Закка и Матар aл Рулех. В това са убедени криминалисти, разследващи зловещото покушение от края на 2002 г.

Д-р Петър Берон се мотае по столичните пазари, видяха топпапараците на "България Днес". В малко разпасан вид зоологът разгледа внимателно какво предлагат търговците и избра най-доброто за своята