M3 Communications Group, Inc - Агенция на годината за 2018

https://www.24chasa.bg/novini/article/6867618 www.24chasa.bg
Максим Бехар, Главен изпълнителен директор на M3 Communications Group, Inc. излезе в "холивудски стил" с част от екипа си на сцената, за да получи отличието. Снимка: M3 Communications Group, Inc

M3 Communications Group, Inc. бе обявена за най-добрата PR агенция в България за 2018 г. в ежегодния конкурс на Българската асоциация на PR aгенциите – BAPRA Bright Awards. На стилна церемония в Rainbow Plaza авторитетно международно жури отличи компанията общо с 9 награди. Така M3 Communications Group, Inc. стана първенец и по брой спечелени награди в тазгодишния конкурс, съобщиха от агенцията.

M3 Communications Group, Inc. печели за трети път приза „Агенция на годината“ след успехите и през 2011 и 2016 години.

Освен приза „Агенция на годината“, M3 Communications Group, Inc. спечели още три златни, две сребърни и две бронзови отличия. Това е най-голямото постижение на компанията в 24-годишната й история.

Големият благотворителен концерт „Ние обичаме България“, реализиран за BILLA България, донесе на M3 Communications Group, Inc. златния приз в категория „Специално събитие“. Компанията спечели първото място и за Public Affairs за кампанията Facebook Amber Alert. В същата категория М3 Communications Group, Inc. бе отличена и с трета награда за проекта „Събираме света заедно“ за Асоциацията на почетните консули в България. Компанията получи златното отличие и за „Изграждане на работодателска марка“ за кампанията #IamWIZZcrew за Wizz Air.

M3 Communications Group, Inc. е на второ място в категория „Маркетинг, свързан с кауза“ за инициативата „За жените в науката“ на L'Oreal. Още един проект, реализиран за козметичната компания – L'Oreal IT Day, също бе отличен с втора награда. M3 Communications Group, Inc. получи сребърен медал и за „Кризисен PR“ за успешното разрешаване на казуса с оувърбукинг на Wizz Air. Компанията допълни арсенала си от отличия и с трето място за „Корпоративен PR“ за проекта „Алтерко – триумф на фондовата борса“.

„Всеки, който посети офиса на M3 Communications Group, Inc., ще бъде посрещнат от един надпис на стълбите, който гласи: „Няма асансьор към успеха, трябва да изкачиш стъпалата“. Именно това правим и ние в нашата компания. Полагаме ежедневни усилия не само, за да реализираме успешни проекти за нашите клиентите, но и за да развиваме PR бизнеса в България. Вече 24 години M3 Communications Group, Inc. поддържа високо ниво на работа и следва утвърдените международни стандарти. Затова сме щастливи за поредното важно признание, което получихме. Да бъдем Агенция на годината е истинска чест за нас, но и голяма отговорност и затова ще продължим и занапред да бъдем ценен партньор на нашите клиенти и да реализираме иновативни проекти“, заяви на церемонията Максим Бехар, главен изпълнителен директор на M3 Communications Group, Inc.

Наградите BAPRA Bright Awards се организират от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) и се оценяват от независимо и авторитетно международно жури от експерти в областта на комуникациите. Тази година над 130-те подадени кандидатури бяха разгледани от жури с председател Андрю Джонсън, управляващ директор на RPP Group.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Тази сутрин рано сутринта наблюдавахме явлението пълно лунно затъмнение. Явлението  се дължи на навлизането на Луната в земната сянка и специфичното пречупване на светлината което придава на Луната червен отенък и заради това носи името "Кървава Луна". Следващото пълно лунно затъмнение, което ще се вижда от Европа, ще е на 16 май 2022 г.

Една от най-известните футболни половинки в България - Весела Тотева, влезе в кухнята. Не, тя не се е записала за участие в някое от многобройните готварски риалити предавания. Заедно със съпруга й - бившият капитан и треньор на "Левски" Елин Топузаков, откриха заведение в София. То е италиански тип и се намира в близост до дома на звездната

Край със скъпоплатените недоказани чужденци в "Левски"! Това е една от основните задачи, които си поставят новите шефове в клуба начело с изпълнителния директор Павел Колев. "Сините" повече няма да разчитат на футболисти, предложени им от мениджъри без те да са гледани наживо. За да се спре порочната практика в най-скоро време на "Герена" ше се