All Channels Communication спечели всички награди в категорията продуктов PR на „PR Приз“ 2018

https://www.24chasa.bg/novini/article/6878339 www.24chasa.bg
Управителят на All Channels Communication Александър Дурчев (вляво на преден план) заедно с екипа си при получаването на наградите

Агенцията извоюва 4 първи

награди от общо 9

All Channels Communication Group си тръгна с общо 9 награди, 4 от които първи места, от конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността – "PR Приз” 2018.

За първи път агенцията спечели първите три места в една категория на конкурса „Комуникационен проект за продукт или услуга“. На трето място бе отличена кампанията на AVON за новата продуктова линия Avon Mark, второто място е за “Безстрашните пичове” на Jameson и победителят – „Крадецът на ябълки вече краде и вишни“, е реализиран за "Загорка".

All Channels доминира и в категорията специално събитие, където спечели първо и второ място. „Малкото барче“ на "Старобърно" събра вота за второто място, а футуристичният проект на LG – „Арт стена, която се оказа телевизор – представяне на новите модели“ обра всички овации за първото място.

В категорията „Дигитална кампания“ All Channels получи първа награда за иновативния проект „Decatlon Box Office“ - кампания, която предизвика повече от 380 офиса да се съревновават помежду си, за да докажат, че заслужават да притежават боксова круша от "Декатлон".

Благотворителната кампания на AVON „От любов към живота“ за 16 поредна година спечели хиляди съмишленици и журито присъди първата награда в категорията „Кампания за устойчиво развитие“.

Aгенцията взе второто място в категория „PR проект, реализиран от медия“ за съвместната работа с Discovery Networks по проекта „Ролан Гарос – живот на червената планета“, който направи паралел между повърхността на Марс и настилката на кортовете в Париж.

В категорията „Комуникационна агенция на годината“ All Channels зае второто място.

В конкурса се състезаваха рекордните 83 проекта в 16 категории, оценявани на два етапа. Първият етап е с индивидуална оценка на база писмено описание на проекта, а вторият – чрез оценка на реализацията на проекта, която се прави след публичното представяне.

За първи път в историята на конкурса в журито се включиха 7 авторитетни чуждестранни комуникационни професионалисти, а всяка категория беше оценявана от различно жури, съставено от петима българи и двама чужденци.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Оплюваната и сочена с пръст за глупава плеймейтка Нора Недкова прецака Биг брадър! Блондинката изненадващо беше изгонена от риалити шоуто, но реално тя печели от цялата ситуация. Предисторията. В деня на напускането си на къщата Нора се скарва с продуцентите, защото личният й фризьор не я посещава достатъчно често.

Георги Христов отказа да пее на мащабен концерт в зала 1 на НДК. Изпълнителят беше гвоздеят в програмата на Фестивала за поп и рок музика - София. По план трябваше да излезе последен на сцената, да получи награда за цялостно творчество и да изпее хитовото си парче "Черно и бяло". "Христов стоеше до сцената и му оставаха секунди да излезе и да

Орлин Павлов изпя хитови свои парчета на представянето на новия сезон на сериала "Скъпи наследници" по bTV в кино "Люмиер" вчера. Освен него присъстваха Даяна Ханджиева, Китодар Тодоров, Рая Пеева и Веселин