Тайните на видео маркетинга

https://www.24chasa.bg/novini/article/6888974 www.24chasa.bg

Всички сме чували, как една снимка може да е повече от 1000 думи. А каква е „стойността“ на едно видео? Измерена като ефект за бизнеса ви тя е огромна, тъй като видеото е най-лесният и интуитивен начин за приемане на информация и е мостът, който най-бързо ви свързва с клиентите.

IAB Bulgaria организира Майстоски клас за видео маркетинг, на който ще научите какви са тенденциите и спецификите на пазара, как да изградите най-добрата стратегия за бизнеса си, как да правите продуктово позициониране, как да измервате резултатите и още много теми.

Без значение дали ще ползвате видеото за увеличаване на продажбите, за по-голяма познаваемост на бранда, за промоция на нов продукт или услуга, за популяризиране на корпоративна социална отговорност или за how-to видеа, курсът ще ви помогне да разберете в детайл спецификите на този инструмент и как да извлечете максимума от него.

Обучението ще се проведе на 9-10 юни, хорариумът е 12 часа, а лекторите са професионалисти от реалния бизнес, които ежедневно развиват видео пазара в България.

Мария Атанасова е основател и мениджър на 7Talents - първият дигитален медиен екип в България, пионер в създаването на иновативни digital-first видео проекти, менажирането на инфлуенсъри в различни области и продуцирането на интерактивно ентъртейнмънт съдържание, уникално за всяка видео и социална платформа. Сред най-успешните проекти на екипа ѝ са уеб-сериалите "Не така, брат", "Следвай ме" и "Апартамент 404", както и хитови поредици за широка гама от аудитории като "Natali's Beauty", "Без бутонки" и др.

Петър Владимиров е Client Service Director & Partner в дигиталната агенция Interactive-share.com. През последните 8 години се занимава с дигитални комуникации и реклама, а преди това с PR. Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати за някои от най-големите рекламодатели. Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина. Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации.

Таисия Кръстанова е маркетинг мениджър в Streamer.bg и ще представи какво е live streaming и как той се ползва за постигане на комуникационни цели от водещи компании като Nestle, Purina, Braun, Fashion Days, Mtel, Audi и др. Тя е завършила „Приложни медии и комуникации“ в университет Duisburg-Essen, Германия, където открива своето влечение към потребителското поведение.

За да се запишете на обучението, пишете на office@iabbg.net.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Световна шампионка по гимнастика дарява лентата си от олимпиадата в Рио де Жанейро в подкрепа на каузата "Сърце за пример". Християна Тодорова и куп популярни лица дават лични вещи за благотворителен търг в подкрепа на жени, жертви на насилие. Актрисата Стоянка Мутафова, певиците Нели Рангелова, Михаела Маринова и Сантра,

Камен Тонов свързан с неофициалния охранителен бизнес на Балбузанов Участник от „Биг брадър“ се оказа коз на прокуратурата срещу Камен Балбузанов-Куката. Камен Тонов-Михаловски бе викнат в спецсъда, за да даде показания по дело за рекет, палежи и побои срещу плевенския ъндърграунд герой заради връзките си с неофициалния му охранителен бизнес,

Живея чрез изкуството. То ми е необходимо, за да съм това, което съм. Така обяснява работата и призванието си актрисата и художник Диана Димитрова. Шармантната красавица, която спечели симпатиите на широката публика след превъплъщението си в образа на д-р Зорница Огнянова от популярния сериал "Откраднат живот",