Победителите ще са ясни на 25 юни
Четвъртото издание на конкурса “Големите малки” се оказа и най-успешното от всички досега. Рекорден брой фирми - 100 на брой, се регистрираха до изтичането на крайния срок 31 май.
Така конкуренцията за наградите ще бъде по-жестока от всякога. Всеки от десетте победители ще получи безплатна реклама на стойност 10 хил. лева в печатните и онлайн издания на “Медийна група България” (МГБ).
В следващите две седмици журито ще разгледа кандидатурите и ще отсее 10-те победители. Имената им ще бъдат обявени на тържествена церемония, която ще се състои на 25 юни в “София Тех парк”.
Право на участие в конкурса имаха всички компании, които отговарят на законовите определения за малка фирма - до 50 служители и оборот под 10 млн. евро на година.
Те трябваше да аргументират пред журито защо смятат, че техният малък бизнес е “голям”, като разкажат историята на своята фирма и представят идеите си за неговото развитие в близките 5 години.
Малките и средните предприятия са гръбнакът на икономиката. Те са тези, които разкриват най-много работни места, плащат данъци и осигуряват просперитета на нацията.
“Рекламата осигурява на бизнеса достъп до повече клиенти. А новите клиенти носят повече продажби, повече поръчки, повече работни места, повече инвестиции в развитие на бизнеса”, коментира Венелина Гочева, издател на “24 часа”.
Партньори на тазгодишната кампания са Министерството на икономиката, Агенцията за насърчаване на малкия и среден бизнес, КРИБ, Българската агенция за експортно застраховане, Пощенска банка, А1, DHL Express България, “Михалково”, “София Тех парк” и All Channels Communication.