За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета

https://www.24chasa.bg/novini/article/6912623 www.24chasa.bg

24chasa.bg има ръст 11,66% за май, над 201 000 виждат всяка наша публикация и във фейсбук

34,32% ръст при уникалните посетители има сайтът на "24 часа" за първите пет месеца на 2018 г., в сравнение със същия период на 2017 г., показват обобщените данни от метричната система Gemius.

Над 204 000 читатели са харесали съдържанието на 24chasa.bg, показват данните от неговата фейсбук страница. За разлика от други сайтове, всички "лайкове" във фейсбук страницата ни са реални, няма купени, така както няма и платен трафик. За това благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 27 години!

Потвърждение за читателската лоялност е фактът, че последователите на "24 часа" във фейсбук (follows) са над 201 000 - те са избрали доброволно да получават всяко съдържание, което "24 часа" поства на фейсбук страницата си.

Отделно ричът (Reach, потребителите на фейсбук, до които достигаме потенциално), е  над 1 200 000 към момента, като често минава милион и половина. Това също са наши читатели, които виждат част от съдържанието ни във фейсбук - според индивидуалните си интереси.

Всички те могат да бъдат спокойни - нито някога сме ползвали техните данни, нито някога ще си позволим да злоупотребим с доверието им. 

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg във вестникарски сайт №1 в България.

Реално сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е и най-големият новинарски сайт в България, чийто трафик се дължи на авторски материали, подготвяни денонощно от екип професионални журналисти.

Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега. Призоваваме всички конкурентни сайтове да го направят - ако им стиска.

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през май, показват пълните данни на Gemius.

24chasa.bg е имал 1 287 446 уникални посетители през периода. 400 726 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  968 105 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 18 332 575 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 115 000.

Равносметката за май за сайтовете от Медийна група България е следната: 24chasa.bg е с ръст 11.66% на месечна база и 33,16% на годишна база. Мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg e пораснал  с цели 48,57% на  годишна база.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 104,29 на месечна база и 103,13% на годишна, bgdnes.bg - 30,21% месечна и 124,15 на годишна, m.bgdnes.bg - 39,29 на месечна, bgfermer.bg - 19,38% на месечна база и 36,52% на годишна, dotbg.bg - 36,21 на месечна база и 9,91% на годишна, mila.bg - 4,42% на годишна, mama24.bg - 31,54% на месечна база, hiclub.bg - 19,33% на месечна и 20,67% на годишна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът се изпълнява и ще заработи в началото на следващата година.

За сериозния ръст в сайта на "24 часа" през 2017 г. има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

2. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Ашли Коул се оказа в твърде неприятна ситуация на светско събитие. Бившият английски национал бе гост на представянето на нова модна марка. Той бе придружен от приятелката си Шарън Кану. За негова неприятна изненада на масата им бе настанена плейбойката Мелиса Хоу. Именно тя е една от причините за развода на Коул с певицата Черил Туиди.

Бившият футболен мениджър Хари Реднап счупи телевизионен рекорд. Той влезе в новия сезон на риалити предаването "Аз съм знаменитост". В него известни личности оцеляват в джунглата. За участието си Реднап получи хонорар от 500 000 паунда от продуцентите. Това е най-високата сума, която е давана в историята на предаването.

Нападателят на "Ливърпул" Даниел Стъридж е заплашен с изхвърляне от футбола! Звездата на "червените" е обвинен от Английската футболна асоциация в нарушаване на правилата относно залагания на мачове. Стъридж е разследван в продължение на 8 месеца. Обвинението е за периода през януари 2018 г., когато той преминава под наем в "Уест Бромич".