“24 часа” награждава днес “Големите малки”
25.06.2018 07:00; 24 часаРекорден брой фирми се регистрираха в надпреварата за награда от 10 000 лв. в четвъртия сезон на конкурса “Големите малки”, който се организира от издателя на “24 часа” - Медийна група България.
Късата листа с финалистите, минали първото сито на журито, наброяваше 27 фирми. Оспорваната конкуренция доведе до решението тази година да бъдат наградени 11 вместо 10 фирми. Причината е, че няколко събраха равен брой точки. Наградите ще бъдат връчени на специална церемония, която ще се състои днес в “София Тех парк”.
Конкурсът “Големите малки” има за цел да насърчи успешни и иновативни малки бизнеси, които да служат за пример на останалите. Четирите водещи критерия са фирмата да е пионер в своята ниша или да е типичен представител на група бизнеси, които формират нов тренд за икономиката, да е въвела иновация, която я отличава от останалите, да е доказала, че се развива успешно във времето, и да има социален принос.
-
Полицейско куче преследвало принц Уилям, помислило го за натрапник
-
Тим от руската “Б” група отнесе с 6:1 “Славия”, и ЦСКА 1948 пада в Турция
-
Ивайло Данаилов: БТА е съвременният пиар на България
-
Елина Кешишева засне моделите на Dior като картини на Караваджо (Снимки)
-
Байдън смени директора зад "Свободна Европа", махна човек на Тръмп
-
Кирил Вълчев: БТА винаги ще е достоверна, защото закъснялата истина е по-добра от бързата лъжа
-
Ивайло Данаилов: БТА е съвременният пиар на България
-
Кирил Вълчев: БТА винаги ще е достоверна, защото закъснялата истина е по-добра от бързата лъжа
-
Гена Трайкова напуска Би Ти Ви
-
Управителят на Нова Броудкастинг Груп се оттегля заедно с братя Домусчиеви
-
Александър Велев за доклада на Сметната палата: Грешките на медийния закон не може да се вменяват на ръководството на БНР
-
КЗК разреши "Юнайтед медия" да придобие „Нова Броудкастинг Груп“
-
Прогнози 2021: Новият тренд – глобални компании обръщат поглед към Източна Европа
-
Любомир Аламанов, Николай Неделчев и Максим Бехар ще следят за етиката на пиарите
-
Прогнози 2021: Отпадат агенции не защото не стават, а заради проектите си с хора
-
Прогнози 2021: Рекламите не са спрели, защото индустрията има уроците от първата вълна
-
Прогнози 2021: Само рекламите в дигиталните медии ще отчетат може би повишение от 4%
-
Прогнози 2021: Сигналът, че облаците се разпръсват, ще дойде от банковия сектор