Борисов: Бяхме първи по източване на кредитни карти, сега сме първи по борба с измамите (Снимки)
26.06.2018 11:37; Албена АрабаджиеваНие сме инвестирали много в кредитните карти. Още когато бях главен секретар, българите бяха на първо място в света по източване на кредитни карти - много преди светът да заговори за киберзащите, българските деструктивни хакери подложиха на риск кредитните карти. Само за няколко години, включително до ден днешен, България излезе от всички черни списъци и стана най-успешната в борбата срещу измамите с кредитни карти. Ако същите тези тогава млади криминални престъпници не се бяха вкарали в грешна посока, а се бяха вкарали в "Гугъл", "Фейсбук", щяха да са много богати и нямаше да лежат в затвора.
С тази закачка премиерът Бойко Борисов откри фестивала "Уебит", който се провежда в "Арена Армеец".
Честито 10 години "Уебит"!. Днес си спомних времето, когато това място беше пустош, а точно отсреща - разпадащи се казани. След 10 г. тук има зали, които не се ползват само за спорт и концерти, а и за Уебит, а от другата страна е София Тех парк, където има много иновативни компании. Това само за 10 години. За 10 години минават горе-долу учениците от 1 до 10 клас, затова решихме да инвестираме много в учителите - не само в заплащането, а в образованието на децата. Технологиите вървят шеметно и бързо, много по -бързо от първия компютър Правец. Благодаря, че давате душа и сърце, че цяла е
Европа говори от вчера за Дигиталната асамблея, която е също в София, и за Уебит. Българинът е уникален в своето мислене и за това е толкова иновативен", завърши изявлението си Борисов.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
ООН: 26 цивилни са убити в конфликта в Донбас през 2019 г.
-
Болница иска 300 лева от пациент за консултация как да не пада от леглото
-
Условна присъда за бившия кмет на Девня
-
ММА организация изрита боеца Георги Валентинов заради расисткия скандал
-
Извършиха чернодробна трансплантация във ВМА
-
Сатирата поставя театрален спектакъл по кинохита "Телевизионна мрежа"
-
Никола Минков: Три са основните разлики между успешната и неуспешната SEO агенция
-
“Прозрачен” и “алтернатива” - думите, които политиците изхабиха в местните избори
-
Saatchi & Saatchi Sofia е най-ефективната рекламна агенция във фестивала “Ефи”
-
Сайтът на "24 часа" вече е най-големият в България
-
Бъдеще с медии за богати и новини за бедни
-
Рекламодателите връчиха 8 златни и 7 сребърни приза на BAAwards 2019