Над 70% от годишните финансови отчети са подадени през интернет
04.07.2018 17:37; 24 часа онлайнНад 70% от годишните финансови отчети са подадени по електронен път, съобщиха от пресцентъра на Агенцията по вписванията.
От 1 януари до 2 юли 2018 г. в Агенцията са подадени 449 176 заявления за годишни финансови отчети. От тях постъпилите по интернет са 317 855, като само за период от пет дни - 25 юни - 29 юни, техният брой е близо 80 000.
Заявленията, подадени на хартиен носител, в офисите на Търговския регистър и регистър на юридическите лица с нестопанска цел в столицата и страната, са 131 321, което е около 29% от общия брой.
От 4 до 30 юни 2062 търговци са подали годишните си финансови отчети в 13-те офиса на НАП-София, допълват от Агенцията.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Затвориха пролива Дарданели за движение заради мъгла
-
Българското зелено сирене – едно от трите в Европа с естествена плесен (Снимки)
-
"ИнСайт"вече казва какво е времето на Марс: В неделя било до 17 градуса топло
-
Китай отбеляза Празника на фенерите
-
Отложиха посещението на сръбския премиер Ана Бърнабич в Брюксел
-
Суперлуната през обектива на Ройтерс (Галерия)
-
Христо Димитров: Чисто новата тв “Българе” тръгва на 26 февруари (Видео)
-
Победителят в конкурса “Пролет” на БНР ще пее в “Евросоник”
-
Журналисти на свободна практика отидоха при БСП за едно, а (не) се разбраха за ЦИК
-
20 канадски тв канала излъчват интервюта на Наталия Гуркова
-
Чурнализъм, или как се създава ленива (фалшива) журналистика
-
Духовникова е профайлър, Карамазов - смолянски следовател, в "Дяволското гърло"
-
Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие
-
3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България
-
Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а
-
Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна
-
Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark
-
Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.