296 млн. лева от винетки за 5 месеца
29.07.2018 20:09; Девора Недялкова296 млн. лева от
винетки за 5 месеца
От 1 януари до 31 май 2018 г. приходите от винетки са 259 млн. лв., като от тях 60 млн. са от камиони. Дисбалансът ще бъде поправен с въвеждането на толсистемата. Това става ясно от отговор на регионалния министър Николай Нанков до депутата от БСП . Толсистемата влиза в сила от 1 август 2019 г., а от януари догодина винетките стават електронни.
От Световната банка, която е консултант, предлагат три тарифи, които да плащат камионите - 12, 10 и 26 ст. на километър. Таксите са за магистрали и първокласни пътища, посочва Нанков. След това ще се добавят второкласните и третокласните. Годишните приходи варират от 661 млн. до 1,48 млрд. лв.
50% от средствата ще са изграждане на пътища, предимно в Северна България - магистрала “Хемус”, скоростния път Видин - Ботевград, аутобанът Русе - Велико Търново. Останалата част ще е за рехабилитация на шосетата. (24часа)
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Каква е връзката между доверието и пазарните отношения?
-
Димитър Шумналиев: Литературата и любовта не търпят лицемерие
-
Васил Петров и Камелия Тодорова оценяват евъргрийни
-
Най-културните софиянци живеят в “Яворов” и “Гео Милев”
-
По-добре камери, отколкото мощни коли за КАТ
-
Василис Карас пее в "Арена Армеец" на 8 май
-
Култури, подходящи за пролетна сеитба
-
Картофопроизводители се събират в Кюстендил
-
След иззимуването на пчелите идва проблемът с осиротелите семейства
-
Кокошките носачки пият 2,5 пъти повече вода от петлите
-
Овце са най-новите служители на електрическа компания от Флорида
-
За начинаещи: В 4 стъпки - планирайте зеленчуци и плодове
-
Христо Димитров: Чисто новата тв “Българе” тръгва на 26 февруари (Видео)
-
Победителят в конкурса “Пролет” на БНР ще пее в “Евросоник”
-
Журналисти на свободна практика отидоха при БСП за едно, а (не) се разбраха за ЦИК
-
20 канадски тв канала излъчват интервюта на Наталия Гуркова
-
Чурнализъм, или как се създава ленива (фалшива) журналистика
-
Духовникова е профайлър, Карамазов - смолянски следовател, в "Дяволското гърло"
-
Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие
-
3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България
-
Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а
-
Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна
-
Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark
-
Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.