24chasa.bg - новинарски сайт номер 1 и през юни

https://www.24chasa.bg/novini/article/6988202 www.24chasa.bg

Сайтът на "24 часа" има ръст от 18,85% за юни, а за годината - 62,96%

18,85% ръст при уникалните посетители има сайтът на "24 часа" за месец юни, а на годишна база ръстът е цели 62,96%, показват новите данни от метричната система Gemius.

Нито един от тези проценти не е резултат от купен трафик, за което благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 27 години!

Всички те могат да бъдат спокойни - нито някога сме ползвали техните данни, нито някога ще си позволим да злоупотребим с доверието им. 

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” още в началото на година превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.

Сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е най-големият новинарски сайт в България, защото трафикът му се дължи на авторски материали, подготвяни денонощно от екип професионални журналисти.

Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега. Призоваваме всички конкурентни сайтове да го направят - ако им стиска.

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през юни, показват пълните данни на Gemius.

24chasa.bg е имал 1 528 878  уникални посетители през периода. 407 089 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  1 131 181 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 16 429 002 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

В статистиката на Gemius влизат и читателите на "24 часа" в Instant Articles - 24chasa.bg e и една от първите български медии, които създадоха в началото на 2017 г. съвместна новинарска платформа с Facebook, където вече има над 40 000 читатели всеки ден.

Gemius oтчита и най-новата аудитория на "24 часа" - от аналогичната новинарска платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 115 000.

Равносметката за юни за всички сайтовете от Медийна група България е следната: 18,85% ръст при уникалните посетители има сайтът на "24 часа", а на годишна база ръстът е 62,96%. Мобилният сайт на "24 часа" - m.24chasa.bg e пораснал  с цели 58,67% на  годишна база и с 5,53% за месеца.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 26,50% на годишна база, bgdnes.bg - 51,96% на годишна, bgfermer.bg - 11,68% на месечна база и 32,43% на годишна, dotbg.bg - 7,51 на месечна база и 22,50% на годишна, mila.bg - 4,93% на месечна база и 32,49% на годишна, mama24.bg - 23,65% на месечна база и 22,66% на годишна, hiclub.bg - 25,18% на годишна база, 24zdrave.bg - 8,69% на месечна база и 147,30% на годишна, m.24zdrave.bg - 7,57% на месечна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът се изпълнява и ще заработи в началото на следващата година.

За сериозния ръст в сайта на "24 часа" през 2017 и 2018 г. има три основни причини:

1. Направихме редизайн на мобилната версия и я обогатихме с още съдържание, включително много видео. Сега мобилната версия на сайта не се различава много визуално от десктоп версията, но зарежда съдържанието по-бързо и е много по-удобна за ползване от мобилно устройство, включително само с една ръка (виж видеото).

2. Създаването на съвместните платформи с Facebook - Instant Articles и с Google - AMP.

3. Глобалната тенденция е до съдържанието да се стига все повече от мобилни устройства. При повечето големи световни новинарски сайтове съотношението мобилни-десктоп потребители е от 50 на 50 до 70% в полза на мобилните версии. 

Най-важната причина за неспиращия ръст на "24 часа" е уникалното съдържание, произвеждано денонощно от професионални журналисти, както и марката на медията, която е символ за качествена журналистика.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Известният кримигерой Атанас Мечев, по-популярен като Наско Гаргата, избира с тайфата професионални фотоапарати, видя "България Днес". В компанията на респектиращите си авери разследваният от прокуратурата като тартор на наркобанда Наско доста компетентно боравеше с езика на фотографа при покупката на апарат.

Лошото момче на италианския футбол Марио Балотели има ново гадже. Това е певицата Елоди. Двамата се запознали в Милано, откъдето е изпълнителката. Според близки на нападателя на "Олимпик" (Марсилия) той е лудо влюбен в нея. Тя му отговаряла със същото. Новата любима на Супер Марио подобно на куп негови бивши гаджета има минало на модел.

Единственият, който може да спре Георги Аспарухов да вкарва голове е... съотборникът му Сашо Костов! Забавната история се разиграва по време на мач в Израел, в който "Левски" съсипва от бой домакините от "Апоел". "Сините" водят с 5:0, когато Сашо решава да се избудалка със своя съотборник. Приближава се до Гунди и му казва: "Хайде излизай.