ББР с първи договор по плана “Юнкер”
30.07.2018 21:41; Мария МилковаБългарската банка за развитие (ББР) подписа първия договор за финансиране по плана “Юнкер” с Търговска банка Д. ББР ще предостави 15 млн. евро за българския бизнес. Според споразумението се поема и до 100% гаранция към банката партньор.
Програмата е насочена към компании с персонал до 3000 души, като 70% от средствата са за малки и средни предприятия. Предприятията ще могат да кандидатстват за финансиране от 3 до 24 млн. лв. Кредитиране с облекчени условия и по инициативата на Европейската инвестиционна банка (ЕИБ) “Младежка заетост” също ще бъде сред възможностите.
До 2032 г. е крайният срок за погасяване на заемите. Създаване на работни места и растеж са сред целите на плана.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Каква е връзката между доверието и пазарните отношения?
-
Димитър Шумналиев: Литературата и любовта не търпят лицемерие
-
Васил Петров и Камелия Тодорова оценяват евъргрийни
-
Най-културните софиянци живеят в “Яворов” и “Гео Милев”
-
По-добре камери, отколкото мощни коли за КАТ
-
Василис Карас пее в "Арена Армеец" на 8 май
-
Култури, подходящи за пролетна сеитба
-
Картофопроизводители се събират в Кюстендил
-
След иззимуването на пчелите идва проблемът с осиротелите семейства
-
Кокошките носачки пият 2,5 пъти повече вода от петлите
-
Овце са най-новите служители на електрическа компания от Флорида
-
За начинаещи: В 4 стъпки - планирайте зеленчуци и плодове
-
Христо Димитров: Чисто новата тв “Българе” тръгва на 26 февруари (Видео)
-
Победителят в конкурса “Пролет” на БНР ще пее в “Евросоник”
-
Журналисти на свободна практика отидоха при БСП за едно, а (не) се разбраха за ЦИК
-
20 канадски тв канала излъчват интервюта на Наталия Гуркова
-
Чурнализъм, или как се създава ленива (фалшива) журналистика
-
Духовникова е профайлър, Карамазов - смолянски следовател, в "Дяволското гърло"
-
Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие
-
3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България
-
Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а
-
Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна
-
Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark
-
Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.