Момчето, поверено на грижите на Борисов: Искам да остана в България

https://www.24chasa.bg/novini/article/6989049 www.24chasa.bg
18-годишният Петър Кадър: Нова телевизия

„Искам да остана в България”. Това категорично заяви 18-годишният Петър – момчето с увреждания, който в понеделник беше оставен от родителите си пред вратите на Министерския съвет. Болното от церебрална парализа момче бе поверено за един ден на грижите на премиера Бойко Борисов. Мотивите за демонстрацията бяха Борисов сам да се увери какви грижи ежедневно са нужни за едно дете с увреждане. Малко след това министър-председателят се срещна със семейството. А днес предстои работна среща, на която министър-председателят ще обсъди проблемите на хората с увреждания с техните близки.

„Най-трудното лично за нашето семейство е да плащаме цялата рехабилитация на сина си. Освен това, в България няма достатъчно специалисти, които да помагат на нуждаещите се, нито материална база”, заяви в ефира на Нова телевизия бащата на Петър – Емил Мавродиев.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,