По-висока такса за теглене от банкомат на чужда банка
01.08.2018 22:45; Румяна ДeнчeваБНБ слага лимити, но само за платежните сметки
Вдигане на някои от банковите такси и намаление на други са в сила от 1 август.
Тегленето на пари в банков офис поскъпва, като средната такса за суми до 1000 лв. може да се вдигне от 89 ст. до 1,02 лв. По- скъпо ще струва и тегленето на пари с дебитна карта от банкомат на друга банка. В момента таксата е 1-1,10 лв.
По-ниски ще са сумите за откриване на разплащателна сметка - банките ще вземат до 1,79 лв. вместо досегашнте 2,16 лв. Ако към сметката има и дебитна карта, таванът на таксата намалява от 1,92 на 1,32 лв.
Промените са заради евродиректива, която задължи БНБ да изчислява среден размер на таксите за 25 услуги.
От централната банка напомнят, че определяните лимити се отнасят само за платежните сметки по основни операции и не засягат таксите по други услуги, които банките определят сами.
Всяка година БНБ ще слага лимити на такси.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Румъния силно подкрепя европейския път на Сърбия
-
Зам.-министър Нанков: Проектът за тунел под прохода "Петрохан" става необратим
-
Повече от 5% от състава на ЦИК оставала с неясна квота
-
Ще отнемат българско гражданство, дадено заради инвестиции, ако те не са поддържани
-
НАТО отхвърли заплахите на Путин като недопустими
-
“Дребни” милионери и една рафинерия срещу закона за горивата
-
Виктория Бехар стана част от новинарския екип на Нова тв
-
Христо Димитров: Чисто новата тв “Българе” тръгва на 26 февруари (Видео)
-
Победителят в конкурса “Пролет” на БНР ще пее в “Евросоник”
-
Журналисти на свободна практика отидоха при БСП за едно, а (не) се разбраха за ЦИК
-
20 канадски тв канала излъчват интервюта на Наталия Гуркова
-
Чурнализъм, или как се създава ленива (фалшива) журналистика
-
Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие
-
3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България
-
Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а
-
Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна
-
Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark
-
Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.