Месото в България евтино, само в Полша плащат по-малко
19.08.2018 21:15; Мария МилковаМесото в България е на второ място в ЕС по най-ниска цена, показват данни на Евростат за цените през 2017 г.
Полша е страната в ЕС, където може да се намери най-евтино месо. По принцип там храната е с около 43% по-ниска от средната за ЕС.
Българите са можели да си направят барбекю с месо, което е с 42% под средното за Европейския съюз, сочат данните.
Румъния също влиза в топ 3 на страните в ЕС по достъпни цени на месото. През предходната 2016-а същите три страни са били пак в топ 3.
Най-скъпо е месото в Люксембург - 41% по-скъпо от средното за ЕС.
В топ 3 по скъпо месо са също Австрия и Дания, съответно с 38,8% и 38,3% по-скъпа цена от средното за ЕС.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Откриха 70 кг хероин в кола в турския окръг Ван
-
Болниците намалили просрочените си дългове със 17% за година
-
Пентюро спечели комбинацията в Банско и малката световна купа
-
Мегз, цялата в бяло, пак разигра сапунка в съда
-
UnionPay ще помага на Мианмар в изграждането на система за разплащания
-
За по-малко от десет дни глобени 450 шофьори и 3000 пешеходци
-
Проекти с до 33 точки, включително по стария прием на 4.1, получават финансиране
-
Преходът от оборно отглеждане към пролетна паша крие рискове
-
Не допускайте грешката да инкубирате яйца от бройлери
-
Студът стимулира потреблението на стартерен фураж от телетата
-
21 иновации бяха отличени на изложбата „Агра“
-
Селскостопанската академия е с нови 9 професора
-
Кирил Домусчиев купува Нова тв, тя за първи път ще е българска
-
Виктория Бехар стана част от новинарския екип на Нова тв
-
Христо Димитров: Чисто новата тв “Българе” тръгва на 26 февруари (Видео)
-
Победителят в конкурса “Пролет” на БНР ще пее в “Евросоник”
-
Журналисти на свободна практика отидоха при БСП за едно, а (не) се разбраха за ЦИК
-
20 канадски тв канала излъчват интервюта на Наталия Гуркова
-
Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие
-
3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България
-
Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а
-
Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна
-
Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark
-
Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.