Собственикът на фалиралия "Олимпик" има още 19 фирми
19.08.2018 21:19; 24 часаЕдноличният собственик на фалиралата кипърска застрахователна компания “Олимпик”, която остави близо 200 хил. шофьори без “Гражданска отговорност” у нас, е Диего Гонзалес Алонсо. Той е свързан с 19 компании, в които заема 33 поста. В 8 от дружествата Алонсо има по няколко длъжности, сочат испански търговски сайтове.
В 3 от тях той заема високи постове – в консултантската фирма за недвижими имоти Conforland е главен изпълнителен директор. В “Олимпик”, която е основана през 1995 г. и е със седалище в Никозия, Кипър, той е председател на УС. Компанията е работила само на кипърския и българския пазар. След одиторска проверка кипърският регулатор е отнел лиценза на “Олимпик”. Установено е, че значителна част от активите на дружеството са проблемни - в необичайни географски локации, и не могат да бъдат установени. Това съобщи зам.-председателят на Комисията за финансов надзор Ралица Агайн.
Във финансовата групировка - New York Securities Bank (NYSB) Алонсо заема длъжността главен изпълнителен директор. Компанията е основана през 2010 г. и e базирана в Люксембург също като компанията му Hispakol.
От декември 2015 г. “Олимпик” действа като дъщерно дружество на NYSB.
От съобщение на сайта на NYSB става ясно, че групировката вече няма банкова дейност. Ако сте клиент, препраща към имейл за подробности.
Испанецът е завършил бизнес администрация в частния мадридски университет “Небриха”. Не е популярна личност в Испания, тъй като е собственик на малки или средни фирми, а дейността му е крайно подозрителна, пише испанската преса.
Компанията му Hispakol е получила предупреждение от Комисията за ценните книжа в Испания (CNMV), че няма лиценз да предоставя инвестиционни услуги. Това означава, че тя не е регистрирана, тъй като лиценз се предоставя само когато компанията отговаря на определени условия.
Поводът е сделка за 17 милиона евро с профсъюза UGT, който продал една от образователните си фирми на финансовата компания Hispakol. Освен че няма лиценз, купувачът нямал и никакъв опит в сферата на образователните курсове. Алонсо се представял като човек, който въвежда в Испания проект за курсове с онлайн университет във Флорида, който също още няма лиценз.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
ТЕСТ: Какво е вашето коледно настроение?
-
Как 268 френски рисунки на “Под игото” станаха български комикс
-
Коледна вечеря на братя Диневи пак събра елита
-
Най-голямата трансгранична крайградска жп линия в Европа потегли за Женева (Видео)
-
Ивайло Захариев в Истанбул, разгледа най-голямото киностудио
-
Теодора Духовникова отпразнува рожден ден в актьорска компания
-
2019 - "черна" година за европейските пчелари!
-
Как плододават ябълките
-
Култивационните съоръжения са необходимост за хоби градините
-
Телетата се нуждаят от топла закуска и чиста постеля
-
Заради глобалното затопляне: Отглеждаме киви и лимон, вместо червена ябълка
-
Как да предотвратите канибализма в птицефермата?
-
Стефан Димитров: Песните на НЛО са феномен - 30 г. след прехода още са актуални
-
Идея! Парламентът да избира директорите на БНТ и БНР
-
Седем кандидати за шеф на БНР
-
Вижте новото лице на вечерните новини по bTV
-
Валя Ахчиева напуска БНТ (Видео)
-
Кокаин в “Пътят на честта” смутил зрители. Да не сме в манастир, ядосва се Халваджиян
-
Радослав Неделчев: Рекламата онлайн вероятно ще стигне 100 млн. лв. за 2019 г.
-
Никола Минков: Три са основните разлики между успешната и неуспешната SEO агенция
-
“Прозрачен” и “алтернатива” - думите, които политиците изхабиха в местните избори
-
Saatchi & Saatchi Sofia е най-ефективната рекламна агенция във фестивала “Ефи”
-
Сайтът на "24 часа" вече е най-големият в България
-
Бъдеще с медии за богати и новини за бедни