Заявленията за “Олимпик” - по пощата
30.08.2018 22:54; Мария МилковаКлиентите на фалиралия застраховател “Олимпик” могат да подадат заявление за изплащане на предварително прекратените полици по пощата. В сайта на компанията са публикувани заявленията, които се попълват и изпращат до седалището на компанията у нас - гр. София , бул. “Гоце Делчев” № 142 -142А. Другият начин да се предяви искането е в 5-те ликвидационни центъра - в София, Варна, Бургас, Пловдив и Стара Загора.
Връщането на средствата ще стане след обявяване на дружеството в несъстоятелност от кипърския съд. Очаква се делото да бъде през септември, а след него започва да се изготвя списък на кредиторите на дружеството, в които влизат и българските граждани, на които компанията дължи общо 9,3 млн. лв. по прекратените полици.
Близо 200 хиляди автомобила останаха без задължителната полица "Гражданска отговорност" у нас, след като кипърските власти отнеха лиценза на "Олимпик".
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Кръстиха Ивелин Попов Ростовския Тоти
-
Войници и танкове по улиците при терор и безредици
-
САЩ за изказванията на Путин за огледални мерки срещу тях: Пропаганда на Русия
-
Тръмп очаква да има нови срещи с Ким
-
16 разследвания за ТЕЛК измами в Разград за месец, най-малко в София и Пазарджик
-
17 жалби блокират жп проекти за 1,8 млрд. лв.
-
Виктория Бехар стана част от новинарския екип на Нова тв
-
Христо Димитров: Чисто новата тв “Българе” тръгва на 26 февруари (Видео)
-
Победителят в конкурса “Пролет” на БНР ще пее в “Евросоник”
-
Журналисти на свободна практика отидоха при БСП за едно, а (не) се разбраха за ЦИК
-
20 канадски тв канала излъчват интервюта на Наталия Гуркова
-
Чурнализъм, или как се създава ленива (фалшива) журналистика
-
Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие
-
3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България
-
Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а
-
Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна
-
Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark
-
Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.