Пощенска банка пуска първия банков кредитен чатбот

https://www.24chasa.bg/novini/article/7033790 www.24chasa.bg

С електронния виртуален асистент може да говорим в Messenger на Facebook 24/7

Пощенска банка разработи първия банков кредитен чатбот у нас – EVA (Electronic Virtual Assistant), който ще отговаря на клиенти в популярното приложение Facebook Messenger. Той ще е на линия 24/7, за да предоставя полезна и структурирана информация за различни банкови продукти като потребителски кредити, кредитни карти и програми за обединение на задълженията. Със стартирането на собствен чатбот Пощенска банка прави поредна крачка в прилагането на иновативни финансови решения и услуги, които да улесняват максимално потребителите.

„Идеята за създаването на EVA дойде като естествено продължение на стратегията за дигитализация на Пощенска банка и стремежа ни да общуваме с клиентите си по най-удобния за тях начин. Броят на използващите платформата Facebook непрекъснато се увеличава, като техният брой в България, по данни на www.statista.com, е повече от два милиона. Анализите ни показаха, че хората все по-често търсят неформално общуване със своята банка, независимо дали са вкъщи, в офиса, на кафе или пътуват с приятели – те искат банковият клон да е в телефоните им. Нашият отговор на тази потребност е създаването на чатбота EVA. Сега потребителите могат да получат необходимата им информация в директен разговор с него в Messenger-а, без да нарушават комфорта си. Чрез EVA даваме на потребителите уникалната възможност да изберат подходящи решения според финансовите си нужди, като общуват с банката лесно – така, както комуникират със своите познати. Идеята ни е чатботът постоянно да се развива и услугите, които ще се предоставят чрез него, да стават все повече“, коментират от Пощенска банка.

Чатботът представлява софтуерно решение, което позволява да се отговаря автоматично на най-често задаваните въпроси чрез текст, снимки, линкове и други елементи. Той е електронен виртуален асистент, който консултира потребителите дистанционно по-бързо и чрез предпочитаните от тях устройства. Чатботът е модерен и все по-предпочитан начин за комуникация, защото подобрява процеса на обслужване, предлага на потребителите персонализирани услуги и подобрява изживяването им в контакта с компанията. Големият му позитив е, че е на линия 24 часа и е леснодостъпен – само с влизане в Messenger.

EVA, чатботът на Пощенска банка, има собствена Facebook страница – https://www.facebook.com/evapostbank. Потребителите могат да пишат на EVA и през официалната фейсбук страницата на Пощенска банка – www.facebook.com/PostbankBG.

Това е пример за стъпки от приятния и полезен разговор, който можеш да проведеш с чатбота на Пощенска банка:

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Бившата приятелка на изчезналия нападател на "Кардиф Сити" Емилиано Сала - Беренис Шкайр, обвини футболната мафия за трагедията с футболиста. "Разследвайте футболната мафия, защото не вярвам, че е злополука, написа моделката в туитър. - Сърцето ми е разбито. Не мога да го възприема. Аз съм унищожена.

Делото срещу бургаския кримигерой Петър Биберов, известен с култовия прякор Кюфтето, отива на поправителен. Съдът върна обвинителния акт срещу Кюфтето и аверите му заради скандални неточности в обвинителния акт, сред които и записаното от спецпрокуратурата, че бандата е действала само ден, научи "България Днес".

Европроект за над 300 хиляди лева е спечелил близък приятел на Евелин Банев-Брендо и ключов свидетел по делото срещу него за пране на пари, показа проверка на "България Днес". В замяна на солидната субсидия от ЕС треньорът по борба Георги Караманлиев вдига къща за гости в тополовградското село Сакарци.