1 713,2 млн. лв. излишък в бюджета за първата половина от 2018 г.
12.09.2018 14:37; 24 часа онлайнПравителството одобри доклада за касовото изпълнение на консолидираната фискална програма/КФП/ за първото полугодие на 2018 година, съобщи пресслужбата на правителството.
Бюджетното салдо по консолидираната фискална програма (КФП) за първото полугодие на 2018 г. е положително в размер на 1713,2 млн. лв. и се формира от превишение на приходите над разходите по националния бюджет в размер на 2013,2 млн. лв. и дефицит по европейските средства в размер на 300,0 млн. лева.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
8 чаши вода на ден лекуват
-
Николай Урумов влезе в епохата на класическия Сатиричен театър
-
Софи Маринова и Гринго с турне и меден месец в САЩ
-
Ицо Хазарта в новата си песен: Дали рапът умря (Видео)
-
Скривалище на Апостола изскочи от реставрирания дом на Христо Иванов-Големия
-
Люси Дяковска с Мели на Канарските острови
-
Пазете от увреждания майките по време на транспорт
-
От 18 март се приемат заявления за застраховане на селскостопанска продукция
-
Производителите на картофи ще получат 1,6 млн. лева за борба с вредителите
-
Фонд "Земеделие" компенсира унищожени от бедствия животни и кошери през 2018 г.
-
Всички български фирми на Gulfood в Дубай договориха сделки
-
Проекти с до 33 точки, включително по стария прием на 4.1, получават финансиране
-
Сделката за Нова тв ще приключи до 4 месеца
-
Кирил Домусчиев купува Нова тв, тя за първи път ще е българска
-
Виктория Бехар стана част от новинарския екип на Нова тв
-
Христо Димитров: Чисто новата тв “Българе” тръгва на 26 февруари (Видео)
-
Победителят в конкурса “Пролет” на БНР ще пее в “Евросоник”
-
Журналисти на свободна практика отидоха при БСП за едно, а (не) се разбраха за ЦИК
-
Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие
-
3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България
-
Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а
-
Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна
-
Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark
-
Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.