Росен Димитров: С подкрепата на Fibank световна компания за бельо отваря у нас нови магазини

https://www.24chasa.bg/novini/article/7078200 www.24chasa.bg
Росен Димитров

Мисията на компанията е жените от всички възрасти да се чувстват прекрасни и женствени, казва  управителят на “Триумф Интернационал”

Най-важно за една жена, когато купува бельо, е усещането за удобство и комфорт. Дори да не чувства, че го носи, то трябва да подчертава женствеността и грациозността ѝ. Водени от това вярване, повече от 18 години “Триумф Интернационал” помага на потребителите в България да имат висококачествено и изискано бельо.

Българският офис е част от международната фирма за бельо “Триумф Интернационал”. Той съществува от 2000 г., но артикулите “Триумф” са познати у нас още по времето на социализма. Това разказа Росен Димитров, управител на българския офис на международната фирма за бельо.

“Създаваме продукти, които да са хем съблазнителни, хем функционални и иновативни”, казва той. Такъв например е сутиенът с магически банели или този с телескопичен край, има и модел с дишащи чашки.

Всички артикули на бранда може да бъдат открити в някой от седемте собствени магазина и в над 80 партньорски обекта в цялата страна.

“С над 131 години опит, ние сме специалисти в областта на бельото. Произвеждаме иновативни и женствени модели за всички нужди, размери и форми”, обяснява Димитров. С марката “Триумф” се предлага разнообразно бельо - от най-финото и изкусително до най-високофункционалното, от модели за всеки ден до такива за спортни тренировки.

“Има няколко вида потребители - едни държат на съблазнително бельо, да се чувстват изкусителни, други жени предпочитат бельото да не се усеща - за тях има сутиени без банели, има и такива, които искат сутиени за спорт или за следоперационни интервенции”, обяснява Димитров. Като предимство отбелязва, че предлагат голямо разнообразие от сутиени с чашка с голям размер. Това е плюс за българския пазар, защото жените с по-голям размер трудно намират подходящия артикул.

Мисията на компанията е жените от всички възрасти да се чувстват “прекрасни и женствени във всички етапи на техния живот”. За целта помагат и близо 25 000 служители в цял свят.

Компанията помага на жените да намерят точния си размер, изхождайки от факта, че над 75% от тях носят грешен, казва Димитров.

“Мога да се похваля, че имаме много лоялни клиенти, които държат на нашия бранд от години. И предават любовта си на следващото поколение. Това със сигурност е доказателство, че сме успешни”, добавя Росен Димитров.

В България се провеждат обучения поне два пъти годишно. На тях екипът учи маниерите на обслужване, как да разбира нуждите на клиентите, да предложи подходящия артикул.

“При постоянно променящ се свят и бизнес е много важно да обучаваш и тренираш персонала си”, вярва Димитров. Убеден е, че качествен екип се задържа, ако се инвестира в квалификацията му. Търси служителите си по различни критерии, в зависимост от това дали ще работят в производстото, доставките или в магазинната мрежа.

С Първа инвестиционна банка работят от 2013 г., след като банката придобива 100% от МКБ Юнионбанк.

“Аз лично нямах никакви притеснения от промяната на банката, защото като физическо лице съм клиент на Първа инвестиционна банка от създаването ѝ. В последните години благодарение на онлайн банкирането вече не се налага да посещавам офисите на банката, което изключително ме улеснява”, казва Димитров. Използва услугите и на частното банкиране, като подчертава, че е доволен от бързината на обслужване за всякакъв тип операции - от покупка на валута до междубанкови преводи.

"За нас успехът е да накараме жените да се чувстват уверени и женствени, като им помогнем да намерят своя “Триумф”. Повечето жени не знаят какво търсят или какъв размер им е необходим. В нашия магазин им помагаме да открият най-подходящия модел за тях. Това само по себе си е успех", казва той. 

И добавя: "Познат бранд сме в страната още от времето на комунизма и беше естествено развитие да стъпим официално на българския пазар"

Компанията планира да продължи експанзията си в САЩ и Мексико, където започва бизнес през 2013 г. В България също ще разраснат дистрибуцията си. Това ще стане с откриването на нови магазини, главно в търговските центрове. Магазинът в столичния The Mall е с най-новата концепция на “Триумф” и е един от трите подобни в Източна Европа. Специалното оборудване на обектите може да се види засега само в София, Москва и Варшава.

 За избора на банка партньор:

За мен Първа инвестиционна банка предлага много добро съотношение между традиции и ниво на услуги, сигурност на онлайн банкирането и бързина в частното банкиране.

Отношението на екипа в частното банкиране е много добро. От хората зад телефона за връзка с клиенти винаги получавам бърза реакция и любезно отношение. Бързо, точно и ясно е определението за услугата, която получавам. Банката е партньор в разплащанията за бизнеса, затова е важно и процесите да вървят бързо и безпроблемно. Когато банката не просто не създава трудности, а улеснява бизнеса, помага за развитието му.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Пребитият служител на "Левски" Цветан Вълчев е получавал заплахи отдавна, научи "България Днес". Те са били отправени от определена фенска групировка заради работата му в клуба. Първите подобни атаки към него са отпреди повече от година и половина, когато собственик беше Спас Русев. В основата са продажбата на рекламни продукти на "Левски".

С присъда заради неизпълнен договор се е уредила фирма на героя от ъндърграунда Димитър Вучев-Демби, показа проверка на "България Днес". С решение на Пловдивския районен съд Демби се задължава да изплати принудително 5398,09 лева главница заедно с натрупаните лихви и съдебни разноски за още над хиляда лева на местно транспортно дружество.

Ексхумация на тялото на легендарния банков обирждия Джон Дилинджър ще бъде направена през септември. Трупът му ще бъде изровен, за да се установи неговата самоличност. Гангстерът е направен на решето през 1934 г., след като влюбената в него българка Анна Акълиева го предава. До ден днешен се носят легенди за истината около смъртта му.