12 маркетингови кампании с награда от рекламодателите

https://www.24chasa.bg/novini/article/7097196 www.24chasa.bg
Победителите позират заедно с водещите актьора Павел Владимиров и студентката по рекламен мениджмънт Кристияна Милева (двамата на преден план). СНИМКА: Румяна Тонeва

Най-добрият сред победителите

ще участва във фестивала Young Lions

за маркетолози догодина

Дванадесет бизнес и студентски маркетингови кампании получиха награди от Българската асоциация на рекламодателите в конкурса им BAAwards2018 на официална церемония на 10 септември.

Управителният съвет на Българската асоциация на рекламодателите с тортата за 10-годишнината на БАР. СНИМКА: Румяна Тонeва

Състезанието между най-добрите маркетолози тази година мина под мотото "БАРкод на успеха" и в него се включиха 44 кампании. За първи път в 5-годишната история на наградите се конкурираха и студенти.

Победителите в 8-те категории са:

„Нов продукт“

Кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“

Компания: Загорка АД (Виктория Мадемова-индивидуална награда)

„Нов продукт“

Кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“

Компания: Актавис ЕАД

„Новa услуга“

Кампания "Жилищен кредит „Безлихвен край“

Пощенска банка

"Активиране на бранд"

Кампания „Почисти и разкраси с Cif“

Компания: Unilever България (Никол Богданова-индивидуална награда)

"Активиране на бранд“

Кампания „Decathlon – Пътят към Малта“

Компания: Декатлон България

Второ място в категория "Активиране на бранд"

Кампания „Добри заеми, добри приятели“

Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД

"Корпоративна социална отговорност и спонсорства"

„Мога там, искам тук“

Компания: TELUS International Europe

„Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“

Кампания „Фини кори, фини творби“

Компания: Белла България (Нели Стефанова-индивидуална награда)

„Корпоративен ребрандинг“

Кампания „Мтел става А1“

Компания: А1 България ЕАД

„Продуктов ребрандинг“

Кампания „Загорка- Доброто Тук“

Компания: Загорка АД

Студентска награда

I място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки“ (Деница Раднева, Нов български университет)

II място: Кампания „TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови финансови услуги“ (Борислава Стоименова, УНСС)

Новината на вечерта, която изненада победителите в BAAwards’2018, беше, че всички те ще се състезават в конкурс помежду си и най-добрият сред тях ще получи възможността да участва в престижния Young Lions в Кан за маркетолози догодина.

“BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора - каза изпълнителният директор на БАР Росен Мисов. - Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините - 10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес на нашия рожден ден събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще - студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България.”

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Николета Лозанова варди тузарския си джип от паяци, докато шофьорът й търчи по задачи в центъра на София, видя "България Днес". Решила да спести някой лев от такса за синя зона, Николета не мръдна от автомобила. Докато бдително оглеждаше за служители на общината, тя бясно въртеше телефонни разговори, които, видно от усмивката й,

Заради Турция делото срещу Димитър Желязков - Митьо Очите и компания скоро няма да влезе в съда! Родните разследващи са с вързани ръце поради особена процедура, в която заради екстрадицията на несебърския бос са зависими от южната ни съседка и не могат да го дадат на Темида с нови 5 обвинения, разкриха от прокуратурата пред "България Днес".

Шеметна вакханалия спретна Криско по време на турнето си в САЩ в помещение, приличащо на изоставен склад за зеленчуци. Изявата му в Лас Вегас се превърна в диво парти с полуголи почерпени мъже, бесни чалга хитове и буря от летящи салфетки, разказаха пред "България Днес" свидетели на щурата забава. Присъстващи на представлението го оприличават