12 маркетингови кампании с награда от рекламодателите

https://www.24chasa.bg/novini/article/7097196 www.24chasa.bg
Победителите позират заедно с водещите актьора Павел Владимиров и студентката по рекламен мениджмънт Кристияна Милева (двамата на преден план). СНИМКА: Румяна Тонeва

Най-добрият сред победителите

ще участва във фестивала Young Lions

за маркетолози догодина

Дванадесет бизнес и студентски маркетингови кампании получиха награди от Българската асоциация на рекламодателите в конкурса им BAAwards2018 на официална церемония на 10 септември.

Управителният съвет на Българската асоциация на рекламодателите с тортата за 10-годишнината на БАР. СНИМКА: Румяна Тонeва

Състезанието между най-добрите маркетолози тази година мина под мотото "БАРкод на успеха" и в него се включиха 44 кампании. За първи път в 5-годишната история на наградите се конкурираха и студенти.

Победителите в 8-те категории са:

„Нов продукт“

Кампания „HEINEKEN 0.0 – Сега можеш“

Компания: Загорка АД (Виктория Мадемова-индивидуална награда)

„Нов продукт“

Кампания „VICKS - №1 бранд в света при простуда и грип вече в България“

Компания: Актавис ЕАД

„Новa услуга“

Кампания "Жилищен кредит „Безлихвен край“

Пощенска банка

"Активиране на бранд"

Кампания „Почисти и разкраси с Cif“

Компания: Unilever България (Никол Богданова-индивидуална награда)

"Активиране на бранд“

Кампания „Decathlon – Пътят към Малта“

Компания: Декатлон България

Второ място в категория "Активиране на бранд"

Кампания „Добри заеми, добри приятели“

Компания Мениджмънт Файненшъл Груп АД

"Корпоративна социална отговорност и спонсорства"

„Мога там, искам тук“

Компания: TELUS International Europe

„Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара“

Кампания „Фини кори, фини творби“

Компания: Белла България (Нели Стефанова-индивидуална награда)

„Корпоративен ребрандинг“

Кампания „Мтел става А1“

Компания: А1 България ЕАД

„Продуктов ребрандинг“

Кампания „Загорка- Доброто Тук“

Компания: Загорка АД

Студентска награда

I място: Кампания „URBNICE-BORN REBEL“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт в съществуваща категория, сектор „Храни, вода и безалкохолни напитки“ (Деница Раднева, Нов български университет)

II място: Кампания „TeTrade - Учи. Инвестирай. Постигай. Повтаряй.“, Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория, сектор „Банки и небанкови финансови услуги“ (Борислава Стоименова, УНСС)

Новината на вечерта, която изненада победителите в BAAwards’2018, беше, че всички те ще се състезават в конкурс помежду си и най-добрият сред тях ще получи възможността да участва в престижния Young Lions в Кан за маркетолози догодина.

“BAAwards’2018 стана емблематичен не само с броя кампании - 44, но и с новата студентска награда, с високото качество и успешното разшифроване на „БАРкода на успеха“, което ще обобщим в уникално ноу-хау, важно за професионалистите в сектора - каза изпълнителният директор на БАР Росен Мисов. - Тази година е специална, защото отбелязваме растеж не само в качеството, но и в годините - 10 години от създаването на Българската асоциация на рекламодателите и 5 години BAAwards. Радвам се, че днес на нашия рожден ден събираме живата история на асоциацията в лицето на създателите, рекламодателите, маркетолозите и много свързани с рекламата приятели и нашето бъдеще - студентите. Вярваме, че конкурсът BAAwards’2018 ще им даде пример и надежда за успешна реализация в България.”

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Националът Теодор Тодоров подсилва шампиона по волейбол "Нефтохимик"! Централният блокировач подписа договор и вече направи първа тренировка. Тодоров ще дебютира за бургаския отбор в днешния мач срещу силния тим на "Монтана". Двубоят от националната Суперлига започва в 14,30 часа. Теодор Тодоров, който през миналия сезон беше играч на турския

Григор Димитров обясни, че думите му за тенис турнира "София Оупън" не са били разбрани правилно и направи уточнение в един от профилите си в социалните мрежи. Преди това в интервю Гришо заяви, че отказът му да участва в състезанието през февруари се драматизира излишно в медиите. "Играх на турнира в София през 2017 г.

Кобрата захапа големите шампиони в бокса! "По-силен съм от Антъни Джошуа, Тайсън Фюри и Дионтей Уайлдър", отсече Кубрат Пулев. Българският боец говори за своите конкуренти, след като подписа договор с промоутърската компания "Топ Ранк", ръководена от легендарния мениджър Боб Аръм. 87-годишният Аръм е сред най-влиятелните личности в този бизнес в